• تاریخ انتشار : 98/06/31 - 08:44
  • تعداد بازدید خبر : 1417
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسه هماهنگی برای سامانه نوبت دهی پذیرش 24

جلسه هماهنگی بین مدیریت بازرسی و مدیریت فنآوری اطلاعات دانشگاه برای سامانه نوبت دهی پذیرش 24 در مدیریت بازرسی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی جلسه سامانه نوبت دهی پذیرش 24 ، شنبه 30 شهریور در مدیریت بازرسی با حضور دکتر محمد هادی موسوی، مدیربازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه، دکتر پیمانه گوران معاون بازرسی، مهندس محمدرضا طباطبایی نماینده شرکت سپهر سلامت و دکتر ژاله شوشتریان کارشناس مسئول واحد تحقیق وتوسعه، الهه صباغیان کارشناس IT برگزارشد.
در این جلسه پس از بحث وگفتگو درخصوص راه اندازی وحل مشکلات موجود در سامانه، دکترموسوی درمورد گلوگاه های خطایی که ممکن است رخ دهد و ایرادهای موجود توضیحاتی را ارائه کردو مقرر شد جلسه بعدی که درمدیریت IT برگزار می شود راهکارهای حل مشکلات بررسی شود.

خبرنگار: فاطمه علیزاده

 

  • گروه خبری : مدیریت بازرسی ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات
  • کد خبر : 92228
کلمات کلیدی
خبرنگار
فاطمه  علیزاده

فاطمه علیزاده