کد خبر: ٧٨٣٠٤/ ١٤:٠٧ - سه شنبه ١٩ تير ١٣٩٧/ تعداد بازدید: 2376
چاپ
ارسال به دوست
راه‌اندازی میز خدمت در دانشگاه علوم پزشکی تهران
میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی تهران در طبقه همکف ستاد مرکزی راه‌اندازی شد.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی مدیریت تحول، نوسازی و مطالعات کاربردی، میز خدمت دانشگاه به استناد بخشنامه شماره 24452 مورخ 1397/3/1 ریاست جمهوری و به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب‌رجوع، با دستور دکتر کریمی، رئيس دانشگاه و پس از ابلاغ دکتر بیگلر معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه، از روز دوشنبه 11 تیرماه ۱۳۹۷ در طبقه همکف ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران به همت مدیریت تحول، نوسازی و مطالعات کاربردی راه‌اندازی شد.
اهداف این میز خدمت به شرح زير است:
1- ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوط
2- دریافت مدارک مراجعان
3- انجام امور و درخواست‌های متقاضیان در اسرع وقت و در صورت لزوم اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمات نهایی به مراجعان
4- دریافت نتایج اقدامات انجام‌شده از واحدهای ذی‌ربط و اعلام آن به مراجعان، هدایت مراجعان به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری پس از انجام هماهنگی با واحدهای اقدام کننده
5- جلب رضایت مشتری
6- دسترسی آسان و سریع مردم به خدمات
7- تسهیل و تسریع در انجام امور
8- جلوگیری از سردرگمی مراجعان
9- جلوگیری از ازدحام مراجعین
خبرنگار: مریم شعبانی
عکاس: مهدي کیهان

انتهای پیام / *
کلید واژه ها
  • راه اندازی میز خدمت
  • اهداف میز خدمت
اخبار مرتبط
نظرات کاربران
برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




سامانه نظرسنجی و افکار سنجی
اقدام روابط عمومی در انتشار تاریخ شفاهی دانشگاه در قالب مصاحبه های هفتگی با اساتید ، در سایت دانشگاه را چگونه ارزیابی می کنید؟

خیلی خوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد