کد خبر: ٨٠١٦٠/ ١١:١١ - دوشنبه ٢ مهر ١٣٩٧/ تعداد بازدید: 1844
چاپ
ارسال به دوست
مدیریت امور مالی, گروه خبری RSS
مدیر امور مالی دانشگاه از بهره برداری از سامانه انتقال درون سازمانی کارکنان دانشگاه خبر داد
سامانه انتقال درون سازمانی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور' اجرای فرآیند انتخاب و استفاده بهینه از نیروهای توانمند در بخش های مختلف سازمان' بهره برداری شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور مالی؛ آزاده چترروز مدیر امور مالی دانشگاه با اشاره به اینکه تمام اطلاعات مورد نیاز افراد مدنظر در این سامانه ثبت و توسط مدیران واحدهای تابعه قابل دسترسی و مشاهده است؛ اظهار داشت: با راه اندازی این سامانه می توانیم از نیروهای انسانی و توانمند که سرمایه اصلی سازمان محسوب می شوند به نحو شایسته استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه سامانه انتقال درون سازمانی پرسنل شامل مراحل؛ اعلام نیروی انسانی مازاد بر نیاز، اعلام درخواست نیروی انسانی توسط واحد متقاضی و تائیدیه نهایی درخواست جذب نیروی انسانی است.
چترروز در ادامه افزود: در قسمت اعلام نیروی انسانی مازاد بر نیاز کلیه مدیران واحد های تابعه می توانند اطلاعات پرسنل شاغل در مرکز خود را بر اساس نوع استخدام، وضعیت ایثارگری، مدرک تحصیلی، وضعیت تاهل و جنیست مشاهده و در خصوص اعلام نیروی مازاد بر نیاز اقدام کنند.
وی یادآور شد: در بخش اعلام درخواست نیروی انسانی همه مدیران دانشگاه و روسای واحدهای تابعه می توانند نیروهای مازاد سایر واحدهای تابعه را مشاهده و در خصوص درخواست نیرو بر اساس نیاز خود اقدام نمایند. (در این قسمت پیش فرض انتخاب افراد مربوطه بر اساس شغل می باشد.) در نهایت در قسمت تایید درخواست جذب نیروی انسانی، درخواست مربوطه توسط مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه بررسی و در خصوص تایید یا عدم تایید آن اقدام می شود.
مدیر امور مالی دانشگاه ادامه داد: زمانی که فرد بر اساس تخصص و توانمندی خود جذب یک سازمان می شود، انتظار دارد با تلاش و عملکردی که از خود بجا می گذارد از نظر شغلی ارتقاء پیدا کند بنابراین نیاز است که بر اساس معیارهای علمی و پیش روی این افراد در واحدهای تابعه مشغول به ارائه خدمت شوند.
مدیر امور مالی دانشگاه، خاطر نشان کرد: هدف اصلی این سامانه؛ ساماندهی، توسعه و رضایت شغلی نیروی انسانی کارآمد در سازمان است که در صورت تمایل به جابجایی و انتقال به واحدهای مرتبط با حیطه تخصصی خود و نیز توانمندیهای شان بتوانند در دانشگاه اثرگذار باشند.
چتروز در ادامه ابراز امیدواری کرد که امیدواریم با حمایت و همکاری تمامی مدیران بتوانیم مراحل پیاده سازی و اجرای این سامانه را به انجام برسانیم.
توضیح این که؛ مزیت رونمایی از سامانه ساماندهی نیروهای درون سازمانی دانشگاه ، ایجاد بانک اطلاعاتی و خزانه استعداد یابی کارکنان درون سازمان، رشد و پیشرفت و گردش شغلی در سازمان، کاهش زمان جذب و بکارگیری نیروهای انسانی توانمند و نیز کمک به افزایش بهره وری سازمانی با قرار گرفتن افراد در جایگاه های بایسته است.

انتهای پیام / *
اخبار مرتبط
نظرات کاربران
کاربر مهمان
1397/07/07 13:50
0
0
سلام خیلی هم عالی ولی به مدیریت مالی چه ارتباطی داشت؟ مدیر سابق نیروی انسانی دانشگاه صداقت
کاربر مهمان
1397/07/07 13:9
0
0
سلام با تشکر از زحمات شما برنامه خیلی خوبیه
کاربر مهمان
1397/07/07 9:3
0
0
سلام خدمت مدیران محترم امیدواریم پس از انجام مراحل انتقال درون سازمانی مشکل بودجه جهت جابجایی نیز رفع گردد و همه تلاش بی نتیجه نماند
کاربر مهمان
1397/07/07 8:25
0
0
سلام و تشکر از زحمات سر کار خانم چترروز-بعد نیست مدیران سایر واحدها هم کمی از تلاشها و زحمات این مدیر جوان و فعال بیاموزند.
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




سامانه نظرسنجی و افکار سنجی
اقدام روابط عمومی در انتشار تاریخ شفاهی دانشگاه در قالب مصاحبه های هفتگی با اساتید ، در سایت دانشگاه را چگونه ارزیابی می کنید؟

خیلی خوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد