کد خبر: ٩٣٧٣٥/ ١١:٥٤ - چهارشنبه ١ آبان ١٣٩٨/ تعداد بازدید: 393
چاپ
ارسال به دوست
مركز مطالعات و توسعه آموزش پزشكي, گروه خبری RSS
برگزاري ششمين نشست كميته دانشجويي توسعه آموزش دانشگاه
کمیته دانشجویی توسعه آموزش ششمین جلسه را در مرکز مطالعات و توسعه آموزش برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، ششمين نشست ماهانه كميته دانشجويي توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشكي تهران با حضور مدير و كارشناس واحد فراگيران و اعضاي كميته دانشجويي دانشگاه سه شنبه  سي ام مهر 98 در ساختمان مركز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه برگزار شد. 
اين جلسه در خصوص اتخاذ تدابيري به منظور ارسال به موقع دعوتنامه ها و ساير نامه هاي ارسالي واحد امور فراگيران به اعضاي كارگروه توسعه آموزش دانشكده ها بود.
در ادامه پيشنهادهایی به منظور نگارش جذاب تر پيام هاي آموزشي داده شد. ضمن تاكيد بر ارسال گزارش فعاليت هاي كارگروه هر دانشكده؛ يادآوري شد كه در پايان سال جاري، گزارش فعاليت هاي يكساله كارگروه هر دانشكده جمع آوري شده و مطابق آن، در خصوص تمديد اعضاي كارگروه يا جايگزين نمودن افراد جديد تصميم گيري خواهد شد. 
سپس پيشنهادهایی به منظور تعامل هر چه بيشتر اعضاي كارگروه توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشكي تهران با ساير دانشگاه هاي سطح كشور داده شد كه از جمله آن مي توان به برگزاري دوره دانا و مدرسه تابستانه اين دوره براي دانشجويان ساير دانشگاه ها اشاره كرد. سپس فاطمه ابراهيم پور، دانشجوی دوره دکترا رشته پرستاری، گزارش كوتاهي از جلب مشاركت و نحوه عضو گيري كارگروه توسعه آموزش دانشكده پرستاري و مامايي از دانشجويان ورودي 98 ارائه كرد.
در پايان مصوب شد دبير و نماينده دوم هر دانشكده علاوه بر برنامه عملياتي كارگروه دانشكده خود، در خصوص برنامه هاي مورد نياز آن دانشكده كه قابليت اجرا داشته باشند جستجو كرده و در جلسه آتي مطرح کند و واحد امور فراگيران نيز با معاون آموزشي دانشگاه در خصوص محول كردن پروژه هايي به اعضاي كارگروه دانشكده ها رايزني کند.
خبر: فاطمه قربی
 

 

انتهای پیام / *
اخبار مرتبط
نظرات کاربران
برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




سامانه نظرسنجی و افکار سنجی
اقدام روابط عمومی در انتشار تاریخ شفاهی دانشگاه در قالب مصاحبه های هفتگی با اساتید ، در سایت دانشگاه را چگونه ارزیابی می کنید؟

خیلی خوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد

#