کد خبر: ٧٦٩٠٨/ ١٤:٠١ - چهارشنبه ٢٦ ارديبهشت ١٣٩٧/ تعداد بازدید: 342
چاپ
ارسال به دوست
معاونت غذا و دارو
به همت معاونت غذا و دارو تهران:
معرفی نرم‌افزار بایگانی اداره نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی توسط شرکت یگانه
نشست مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی با نماینده شرکت "گسترش فناوران اطلاعات یگانه" باهدف برداشت اولیه از نرم‌افزار بایگانی الکترونیک برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو: دکتر منا جابری دوست مدیر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی امروز در نشستی که با مسئولین شرکت "گسترش فناوران اطلاعات یگانه"، کارشناسان واحد انفورماتیک و بایگانی غذا امروز 26 اردیبهشت 97 در محل دفتر معاون غذا و دارو معاونت داشت تصریح کرد، بايگاني و آرشيو اسناد در سازمان‌ها يكي از امور حياتي و الزامي است كه روند دسترسي به اين اسناد را در هر زمان براي كارمندان و مديران سازمان تسهيل می‌نماید؛ از جانب ديگر وجود بايگاني دقيق و مرتب در سازمان، پیگیری‌های بعدي سازمان‌ها و شرکت‌های مخاطب هر سازمان و ارباب‌رجوع را آسان می‌نماید.
در ادامه نماینده شرکت یگانه در تعریف بایگانی اداری گفت: بایگانی اداری به معنای فن دسته‌بندی، تنظیم و محافظت از اسناد به روشی است که به‌موقع و با کم‌ترین هزینه قابل‌دستیابی است. امروزه این کار با استفاده از انواع مختلف نرم‌افزار بایگانی اسناد صورت می‌گیرد.
شرکت "گسترش فناوران اطلاعات یگانه" با اخذ مجوز از شورای عالی انفورماتیک در سال 1386، با بهره‌گیری از نیروهای فنی متخصص و کارشناسـان خبـره دانشگاهی فعالیت خود را درزمینه مشاوره، طراحی، تولید، اجرا و پشتیبانی نرم‌افزار آغاز نمـود و همواره تلاش می‌نماید تـا با درک صحیح از نیـازهای بـازار و دستیابـی به راهکارهای نویـن، راه‌حل‌های نرم‌افزارهـای خود را ارتـقاء بخشیـده و تا جز برترین شرکت‌های نرم‌افزار ایران باشد.
اکنون شرکت یگانه با بیش از 8 سال فعالیت، دارای 3000 مشتری با بیش از 500 هزار کاربر در 31 استان کشور است و در این سال‌ها رضایت مشتریان همیشه جز اولویت اول مدیریت شرکت یگانه بوده است.
در تمامی سازمان‌ها و شرکت‌ها، در طول سال‌ها فعالیت، انبوهی از نامه‌ها، اسناد و مدارک، پرونده‌ها، فایل‌های الکترونیکی و ... تولید می‌شود که باگذشت زمان، احساس نیاز به مدیریت اسناد تولیدشده، تبدیل به یکی از دغدغه‌های مدیران و صاحبان آن کسب‌وکار و سازمان می‌شود. شاید این حساسیت را می‌توان در مالکیت مادی، معنوی و ارزش اسناد تولیدشده دانست.
گفتنی است: هدف از این نشست تغییر پرونده‌ها از حالت فیزیکی به بایگانی الکترونیک است تا بتوان با توجه به فضای فیزیکی زیادی که پرونده‌ها درزمینه اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و همچنین پیوست و ضمایم نامه بایگانی مدیریت غذا اشغال می‌کند؛ در تصریح کار کارشناسان و ارباب‌رجوع کمک کند
 
انتهای پیام / *
کلید واژه ها
اخبار مرتبط
نظرات کاربران
برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




سامانه نظرسنجی و افکار سنجی
اقدام روابط عمومی در انتشار تاریخ شفاهی دانشگاه در قالب مصاحبه های هفتگی با اساتید ، در سایت دانشگاه را چگونه ارزیابی می کنید؟

خیلی خوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد