کد خبر: ٨٠٩٦٧/ ٠٨:٠٤ - چهارشنبه ٢٥ مهر ١٣٩٧/ تعداد بازدید: 101
چاپ
ارسال به دوست
مدیریت تحول\u060C نوسازی و مطالعات کاربردی
چهارمین نشست کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی برگزار شد
چهارمین نشست کمیته ساختار و فناوری‌های مدیریتی زیر مجموعه کمیته‌های شورای راهبری توسعه مدیریت دانشگاه روز سه شنبه 24 مهر 97 در سالن شورای معاونت توسعه در طبقه پنجم ستاد مرکزی برگزارشد.

گالری تصاویر
 به گزارش روابط عمومی مدیریت تحول، نوسازی و مطالعات کاربردی این جلسه با حضور دکتر بیگلر، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع و دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت دانشگاه، دکتر موسوی مدیر دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی، دکتر امانلو مدیر تحول، نوسازی و مطالعات کاربردی و دبیر کمیته ساختار و فناوری‌های مدیریتی، دکتر مرعشی مدیر آمار و فناوری اطلاعات و دبیر کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی، دکتر رجبی معاون مرکز تحقیق و توسعه سیاست‌های دانشگاه و دبیر کمیته مدیریت عملکرد، دکتر نمازی مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی و دبیر کمیته سرمایه انسانی، مهندس کاشیان معاون مدیر تحول، نوسازی و مطالعات کاربردی و مسئول دبیرخانه اجرایی شورای راهبری توسعه مدیریت، دکتر اسکندری نماینده معاونت آموزشی، دکتر رهنما نماینده معاونت بهداشت، دکتر سعیدپور نماینده معاونت درمان، محترمی سرپرست اداره عمومی معاونت غذا و دارو، زهرا پورعظیم رئیس گروه تحول اداری و مهندس مریم شعبانی رئیس گروه برنامه‌ریزی و مطالعات کاربردی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر امانلو به ارائه گزارش‌های روند پیشرفت عملکرد پنج کمیته اصلی شورای راهبری توسعه مدیریت دانشگاه و همچنین استقرار میز خدمت در ستاد مرکزی دانشگاه پرداخت.
 در ادامه جلسه، سازوکار الکترونیکی کردن فرآیندهای اولویت‌دار و پرمراجعه ستاد مرکزی در جهت کاهش حضور ارباب رجوع، ارتقا و گسترش خدمات قابل‌ارائه در میز خدمت الکترونیک و افزایش رضایتمندی ارباب‌رجوع موردبحث و بررسی قرار گرفت.
سپس دکتر مرعشی به ارائه توضیحاتی در خصوص چگونگی استفاده از امضای الکترونیک و شناسایی فرآیندهایی که قابلیت امضای الکترونیکی دارند؛ پرداخت.
انتهای این جلسه نیز به بحث و تبادل‌نظر پیرامون موضوعات مطروحه توسط حاضرین اختصاص یافت و مقرر شد با توجه به مباحث یادشده اقدامات لازم صورت پذیرد.
در این جلسه مصوب شد به‌منظور کاهش حجم تماس‌های تلفنی و راهنمایی بهینه ارباب‌رجوعان از سیستم تلفن گویا و ضبط مکالمات در میز خدمت ستاد مرکزی و نیز واحدهای پرمراجعه استفاده و سازوکارهای ایجاد داشبورد مدیریتی جامع توسط کمیته مدیریت عملکرد بررسی شود.
خبرنگار و عکاس: مریم شعبانی

انتهای پیام / *
اخبار مرتبط
نظرات کاربران
برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




سامانه نظرسنجی و افکار سنجی
اقدام روابط عمومی در انتشار تاریخ شفاهی دانشگاه در قالب مصاحبه های هفتگی با اساتید ، در سایت دانشگاه را چگونه ارزیابی می کنید؟

خیلی خوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد