کد خبر: ٨١٨١٦/ ٠٨:٤٣ - دوشنبه ٢١ آبان ١٣٩٧/ تعداد بازدید: 130
چاپ
ارسال به دوست
دانشکده دندانپزشکی, گروه خبری RSS
دومین جلسه کمیته صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دانشکده دندانپزشکی برگزار شد
دکتر رکن رئیس دانشکده و رئیس کمیته صیانت از حقوق شهروندی دانشکده دندان پزشکی، حمایت همه جانبه مسئولان دانشگاه را برای دستیبابی به الگویی موفق برای راه اندازی میز خدمت به ویژه در بخش درمانی دانشکده ضروری دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، این نشست در روز شنبه 19 آبان ماه 97 باحضور دکتر رکن، رییس دانشکده دندان پزشکی و رییس کمیته، دکتر منصوریان،معاون اداری و مالی و دبیر کمیته، دکتر سراج مدیر گروه دندانپزشکی کودکان و سایر اعضای کمیته در سالن شورای دانشکده تشکیل شد.
دکتر منصوریان، معاون اداری و مالی و دبیر کمیته حقوق شهروندی ، با ارائه گزارش کاملی از اقدامات حوزه پشتیبانی در برگزاری مانورها، کارگاه های آموزشی با محوریت حقوق شهروندی برای بیش از 200 کارمند اداری، درمانی و خدماتی دانشکده، ساماندهی فضا، علایم و نشانه های راهنما، اطلاع رساني مناسب به مراجعين درباره نحوه خدمت رساني و هم چنین از رونمایی سند پیاده سازی معماری فرآیندهای دانشکده دندانپزشکی با شناسایی بیش از 100 فرآیند در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به مراجعه زیاد مردم به بخش درمان با افزایش سیستم ها و مکانیسم های پاسخگو،کارآمد و شفاف درصدد رضایت‌مندی بیشتر با ارائه خدمات بهتری به مردم هستیم.
در ادامه رئیس دانشکده دندانپزشکی و رئیس کمیته حقوق شهروندی، ضمن تایید همه ی برنامه های انجام شده در دانشکده برای تغییر،اصلاح و ارتقا فـرآیندهای اصلی، مدیریتی و پشتیبانی گفت: درحال حاضر دانشجویان، اساتید و کارکنان از نحوه‌ی خدمت رسانی رضایت دارند ولی موضوعی که کمتر به آن پرداخته شده بخش درمان هست که تعدادی مراجعین ناراضی دارد.
وی هم‌چنین با بیان این که این دانشکده ماموریت های مهم و متعددی به‌عنوان بزرگترین دانشکده در دانشگاه که فعالیت های آموزشی درمانی را دارد خاطر نشان کرد؛ ضمن سیاست‌گذاری و بهره مندی از پتانسیل اعضای هیات علمی ، اساتید و کارکنان، حرکت با شتاب و البته با دقت را برای رسیدن به افزایش رضایت مندی مردم در دستور کار قرار دهیم تا در حداقل زمان بتوانیم نسبت به تصحیح مسیر اقدام کنیم، چرا که آموزش باید باعث بهبود ارائه خدمات به بیماران شود.
دکتر رکن، حمایت همه جانبه‌ی مسئولین دانشگاه را  برای دستیبابی به الگویی موفق جهت راه اندازی میز خدمت به ویژه در بخش درمانی دانشکده ضروری دانست و برلزوم توجه به تغییر نگرش هم چنین تقویت اخلاق حرفه ای و مهارت با همدلی و همیاری اساتید، دانشجویان و کارکنان تأکید کرد و افزود: مهم‌ترین گام در مسیر اجرایی شدن راه اندازی میز خدمت، شناسایی امکانات موجود، بررسی راهکارهای اجرایی و عملیاتی متعددی است که نیاز به  هماهنگی و همفکری بیشتر میان بخش ها و گروه های آموزشی دارد.
در ادامه دکتر سراج، با بیان مشکلات و چالش‌های موجود در بخش درمان گفت: از دانشجویان داوطلب سلامت به عنوان رابطین بین مردم و مسئولین دانشکده و جلب مشارکت سازمان های درون بخشی و برون بخشی برای ارائه هرچه بهتر خدمات به گروه های هدف و بیماران خاص نگاه ویژه ای داشته باشیم.
سپس هریک از اعضای کمیته به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.
توضیح این که در این جلسه،  تحول در سیستم پذیرش بیمار و نگاه تخصصی به آن برای رفاه حال بیماران، تشکیل و فعال‌سازی کمیته‌های تخصصی و پیگیری‌های دکتر منصوریان، معاون اداری و مالی دانشکده در این زمینه از دیگر مصوبات این جلسه بود.
خبرنگار و عکاس: حمیده ایزدی

انتهای پیام / *
کلید واژه ها
اخبار مرتبط
نظرات کاربران
برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




سامانه نظرسنجی و افکار سنجی
اقدام روابط عمومی در انتشار تاریخ شفاهی دانشگاه در قالب مصاحبه های هفتگی با اساتید ، در سایت دانشگاه را چگونه ارزیابی می کنید؟

خیلی خوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد