کد خبر: ٨٧٣٢٨/ ١٢:٠٨ - يکشنبه ١٥ ارديبهشت ١٣٩٨/ تعداد بازدید: 704
چاپ
ارسال به دوست
مركز مطالعات و توسعه آموزش پزشكي, گروه خبری RSS
دومین جشنواره فرایندهای آموزشی دانشجویی برگزار شد
دومین جشنواره فرایندهای آموزشی دانشجویی با حضور معاون آموزشی دانشگاه برگزار شد.

گالری عکس 1

گالری عکس 2

گالری عکس 3
به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و توسعه دانشگاه، دومین جشنواره فرایندهای آموزشی دانشجویی، روز شنبه ۱۴ اردیبهشت 98 در سالن آمفی‌تئاتر ساختمان ستاد مرکز دانشگاه برگزار شد.
در این جشنواره، در مجموع ۳۷ فرایند به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و مهلت تکمیل فرم‌های شرکت در جشنواره تا پایان اول اردیبهشت ۹۸ بود و در ادامه داوری فرایندهای ارسالی در سه مرحله انجام شد.
در راند اولیه داوری بررسی فرایندها از جهت صحت، ارتباط و تحقق پیش‌شرط‌های اولیه صورت گرفت و ۵ فرایند در این مرحله از داوری‌های حذف شدند. در پی آن ۴ نفر از دانشجویان دکتری تخصصی آموزش پزشکی به‌صورت مستقل فایل ارسالی ۳۲ فرایند باقی‌مانده را بر طبق چک‌لیست مشتمل بر موارد ۱ (اهمیت و ضرورت مشکل، ۲ (مرور تجربیات و شواهد)، ۳ (متدولوژی مشخص و علمی)، ۴ (اثرگذاری در ستینگ آموزشی دانشگاه)، ۵ (فرایند نقد و بازخورد)، ۶ (وسعت فرایند در اجرا)، ۷ (اثربخشی عملیاتی و تکرارپذیری) و ۸ (کیفیت فرایند) به‌صورت کلی ارزیابی و نمره دادند.
درنهایت در زمان برگزاری جشنواره، آخرین دور داوری در روز جشنواره از بین پوسترهای ارائه‌شده با حضور دکتر سهراب پور، معاون آموزشی دانشگاه، دکتر جهانشیر، مدیر دفتر مطالعات و توسعه دانشگاه و هیئت همراه انجام شد که از بین ۳ برابر نامزدها بالاترین نمره داوری‌های راندهای داوری قبلی، انتخاب توسط داوران صورت گرفت. با توجه به آنکه یک فرایند از نگاه مخاطبان شرکت‌کننده در جشنواره بود، رأی‌گیری به‌منظور شناسایی فرایند برگزیده از بازدیدکنندگان جشنواره انجام شد. ادامه این جشنواره در سالن آمفی‌تئاتر تئاتر با حضور هیئت‌رئیسه آموزشی بود و درنهایت فرایندهای برگزیده توسط دبیرخانه معرفی و در قالب سخنرانی پچاکوچا، ارائه شدند.
اسامی فرایندهای برگزیده از این قرار است:
فرایند برگزیده از نگاه داوران:
طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه آموزشی- فرهنگی گذار مجازی از دبیرستان به دانشگاه: گامی در جهت مدیریت آشناسازی و تطبیق دانشجویان پزشکی جدیدالورود با دانشگاه
فرایند برگزیده از نگاه مخاطبان دانشجویی:
تدریس نوین میکروب‌شناسی بر اساس ویدیوهای سمبولیک (تدریس مانا، کارا و اثرگذار)
فرایند برگزیده در حوزه طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی:
استفاده از رسانه برای آموزش اصول اخلاقی و رفتار حرفه‌ای در پزشکی (بسته اعتلای اخلاق حرفه‌ای)
در پایان با اهدای جوایزی از فرایندهای برتر تقدیر شد.
خبرنگار: فاطمه قربی


انتهای پیام / *
اخبار مرتبط
نظرات کاربران
کاربر مهمان
1398/02/16 15:21
0
0
بنظرم تعداد انتخابها زیاد و میزان پاداش جوایز را کم کنید تا به تعداد بیشتری برسد. ممنون از زحمات شما بابت برگزاری این جشنواره.
کاربر مهمان
1398/02/15 20:44
0
0
خیلی برای اموزش ارزش قایلید و واقعا هم تلاش زیادی در زمینه اموزشی انجام میدید اما با تبعیض هایی که انجام میدید همه را زیرسوال می برید با کمال تاسف. اون شکل عدم توجه به دانشجوهای دعوت شده از دانشگاههای کلان منطقه خوب نبود و‌قطعا گزارشش رو به دانشگاههامون‌میدیم‌تا دیگه همش نگن برید جشنواره تهران برید تهران و ... و خوبه براتون و ...
کاربر مهمان
1398/02/15 20:38
0
0
سلام ممنون از زحمات کاش حساب کلان منطقه را از دانشگاه خودتون جدا میکردید این قسنگ نبود که دعوت کنید به یک جشنواره ای که فقط از خودتون و‌دانشجوهاتون تقدیر کنید اصلا هم قشنگ و زیبا نبود کارتون.
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




سامانه نظرسنجی و افکار سنجی
اقدام روابط عمومی در انتشار تاریخ شفاهی دانشگاه در قالب مصاحبه های هفتگی با اساتید ، در سایت دانشگاه را چگونه ارزیابی می کنید؟

خیلی خوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد