کد خبر: ٩٣٠٧٨/ ١٢:٤٧ - چهارشنبه ١٧ مهر ١٣٩٨/ تعداد بازدید: 118
چاپ
ارسال به دوست
دانشکده مجازی
دفاع از پایان نامه دکتر مهدی مومنی دانشجوی کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی دانشکده مجازی
دکتر مهدی مومنی از پایان نامه خود با عنوان "مقایسه تاثیر آموزش مبتنی بر سناریو در مورد احیا پیشرفته بالغین در دانش دستیاران به دو روش ارایه بحث حضوری در گروه های کوچک و بحث گروهی با نرم افزارهای پیام رسان بر روی دستیاران طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تهران" دفاع کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، دکتر مهدی مومنی دانشجوی کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی این دانشکده از پایان نامه خود با عنوان "مقایسه تاثیر آموزش مبتنی بر سناریو در مورد احیا پیشرفته بالغین در دانش دستیاران به دو روش ارایه بحث حضوری در گروه های کوچک و بحث گروهی با نرم افزارهای پیام رسان بر روی دستیاران طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تهران"  طی مهرماه 98 دفاع کرد.
نتایج حاصل از یافته های مطالعه حاضر حاکی از آن است که سرویس‌های پیام‌رسان از جمله واتساپ بدلیل ایجاد امکان قراردادن مطالب از طریق به اشتراک گذاری صوت و تصویر راه حلی ساده و ارزان بوده و امکان ایجاد گروه هایی برای استفاده از امکانات این سرویس را بدون نیاز به حضور فیزیکی، در هر زمان و مکان و با استفاده از سرویس اینترنت برای آموزش فراگیرها فراهم می کند.
نتایج این مطالعه نشان داد که میانگین درصد نمره آزمون احیا در گروه مداخله قبل و پس از آموزش اختلاف معنی‌دار داشته است. همچنین میانگین درصد نمره آزمون احیا قبل و بعد از آموزش در گروه کنترل هم اختلاف معنی دار داشته است و در صورتیکه از فرمول ANCOVA و کوواریانس استفاده کنیم بین دو گروه کنترل و مداخله در پس آزمون هم اختلاف معنی داری است.
 دکتر ریتا مجتهدزاده استاد راهنما و دکتر آیین محمدی استاد مشاور این پژوهش بودند. دکتر فرزاد فاتحی و دکتر میترا قریب داوری آن را بر عهده داشتند. دکتر میترا قریب نماینده تحصیلات تکمیلی دانشکده مجازی نیز در این جلسه حضور داشت.
عکس و خبر: سیده کاملیا داودزاده

انتهای پیام / *
اخبار مرتبط
نظرات کاربران
برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




سامانه نظرسنجی و افکار سنجی
اقدام روابط عمومی در انتشار تاریخ شفاهی دانشگاه در قالب مصاحبه های هفتگی با اساتید ، در سایت دانشگاه را چگونه ارزیابی می کنید؟

خیلی خوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد

#