کد خبر: ٩٣٣٥٢/ ١٦:١٦ - دوشنبه ٢٢ مهر ١٣٩٨/ تعداد بازدید: 323
چاپ
ارسال به دوست
دانشکده مجازی, گروه خبری RSS
افتتاح میز خدمت الکترونیک دانشکده مجازی با حضور رئیس دبیرخانه مرکزی، میزخدمت و اتوماسیون اداری دانشگاه
میز خدمت الکترونیک دانشکده مجازی به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به مراجعه کنندگان در دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ افتتاح و راه‌اندازی شد.

گالری عکس 
به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، میز خدمت الکترونیک دانشکده مجازی دانشگاه با حضور دکتر ماشاله ترابی رئیس دبیرخانه مرکزی، میزخدمت و اتوماسیون اداری دانشگاه، دکتر سیدسینا مرعشی رییس دانشکده مجازی، اعضای هیات علمی، کارشناسان این دانشکده و کارشناسان میز خدمت و اتوماسیون اداری دانشگاه یکشنبه 21 مهر 98 افتتاح شد.
در ابتدا دکتر ترابی ضمن معرفی همکاران خود به اهداف دانشگاه از راه اندازی میز خدمت الکترونیک پرداخت و بیان داشت: بیشتر مراجعه های حضوری به دانشکده ها می تواند از طریق سامانه های الکترونیک طراحی شده موجود و میز خدمت پاسخ داده شود به نحوی که نیاز به حضور فیزیکی افراد نباشد و این می تواند همزمان سرعت پاسخگویی را بالا ببرد و به ارتقای سطح و کیفیت خدمات هم کمک کند، اما در دانشکده مجازی که خود دارای خدمات الکترونیکی است، این میز خدمت الکترونیکی می تواند فراتر از خدمات دانشکده عمل کند و در موضوع تله مدیسین (پزشکی از راه دور) در کنار ظرفیت های بیمارستانهای دانشگاه هم افزایی داشته باشد و در اولویت اجرایی آنها قرار گیرد.
در ادامه رئیس دبیرخانه مرکزی، میزخدمت و اتوماسیون اداری دانشگاه عنوان کرد: با الکترونیک کردن خدمات در زمان و هزینه صرفه جویی خواهد شد و ما در دانشگاه تلاش خواهیم کرد که این موضوع در طول زمان در دانشگاه، دانشکده ها و بیمارستانها توسعه یابد. میز الکترونیک خدمت مدل خوبی خواهد شد برای خدمات آموزشی تا بتواند این خدمات را در سطح دانشکده ها یکنواخت کند.
سپس دکتر مرعشی نیز ضمن تشکر از همکارانی که برای برپایی این بستر تلاش کردند و با تاکید بر ارائه خدمات الکترونیک و نقش آن در ارتقای خدمات دهی به مخاطبان بیان داشت: دانشکده مجازی به نوبه خود تلاش خواهد کرد تا در راستای تغییر ارائه این خدمات از روش های سنتی به روش های نوین گام بردارد و میزخدمت الکترونیک به عنوان یکی از کانال های ارتباطی برای ادامه خدمات دانشکده بکار رود.
وی اشاره کرد: در این مسیر دانشکده مجازی کمک خواهد کرد تا هم افزایی بیشتری ایجاد کند و در این زمینه از دکتر ترابی به دلیل پیشگام بودن و اقدامات نوآورانه، حمایت ها و تلاش هایش در راستای تحول و توسعه خدمات الکترونیکی دانشگاه تشکر کرد.
سپس حاضران مرحله پایلوت و گردش کار میزخدمت را بصورت آزمایشی انجام دادند و به محل میزخدمت در دانشکده رفته و به طور رسمی آن را افتتاح کردند.
توضیح اینکه اهداف این میز خدمت به شرح زیر است:
1- ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوطه
2- دریافت مدارک مراجعان و جلب رضایت مشتری
3- انجام امور و درخواست‌های متقاضیان در اسرع وقت و در صورت لزوم اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمات نهایی به مراجعان
4- دریافت نتایج اقدامات انجام‌شده از واحدهای ذی‌ربط و اعلام آن به مراجعان، هدایت مراجعان به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری پس از انجام هماهنگی با واحدهای اقدام کننده
5- جلوگیری از سردرگمی و ازدحام مراجعان
خبرنگار و عکاس: سیده کاملیا داودزاده

انتهای پیام / *
اخبار مرتبط
نظرات کاربران
برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




سامانه نظرسنجی و افکار سنجی
اقدام روابط عمومی در انتشار تاریخ شفاهی دانشگاه در قالب مصاحبه های هفتگی با اساتید ، در سایت دانشگاه را چگونه ارزیابی می کنید؟

خیلی خوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد

#