کد خبر: ٩٤٣١٩/ ٠٧:٢١ - سه شنبه ٢١ آبان ١٣٩٨/ تعداد بازدید: 67
چاپ
ارسال به دوست
مرکز قلب تهران
گرامیداشت روز کیفیت در مرکز قلب تهران
به مناسبت 18 آبان روز جهانی کیفیت، این روز در مرکز قلب تهران گرامی داشته شد.

روز شنبه 18 آبان همزمان با روز جهانی کیفیت ( 9 نوامبر ) با حضور دکتر علیرضا حاجی قاسمی مدیر مرکز قلب تهران و  مسئول روابط عمومی در واحد مدیریت کیفیت، این روز گرامی داشته شد.
در این جلسه که دکتر ژیلا منوچهری مسئول مدیریت کیفیت مرکز و همکارانشان نیز حضور داشت، ابتدا دکتر حاجی قاسمی ضمن تبریک این روز به همکاران واحد مدیریت کیفیت، تلاشهای آنان را طی 18 سال خدمت در این مرکز ستود و یادآور شد کیفیت و بهره وری پروژه ای دائمی است که مدام باید به آن پرداخته شود.
مدیر مرکز قلب گفت: باید برای ارتقای کیفیت و حفظ آن، کلاسهای آموزشی در سطوح مختلف برگزار کرد و از مسئول مدیریت کیفیت خواست در امتداد کلاسهای آموزشی برای کارکنان مرکز در رده های مختلف این کلاسها تشکیل تا سطح کیفیت همواره برای این مرکز بزرگ درمانی حفظ شود.
دکتر منوچهری نیز از حضور مسئولان مرکز برای گرامیداشت چنین روزهایی قدردانی و شرح مختصری از فعالیت ها و عملکرد واحد تحت مسئولیت خود را بیان کرد.
وی تقویت فعالیت های بین بخشی برای ارتقای کیفیت و بهره وری در مرکز را از بهترین راهکارها برای حفظ و افزایش کیفیت در این مرکز درمانی دانست.

انتهای پیام / *
کلید واژه ها
اخبار مرتبط
نظرات کاربران
برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




سامانه نظرسنجی و افکار سنجی
اقدام روابط عمومی در انتشار تاریخ شفاهی دانشگاه در قالب مصاحبه های هفتگی با اساتید ، در سایت دانشگاه را چگونه ارزیابی می کنید؟

خیلی خوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد

#