کد خبر: ٩٥١٣١/ ١٢:٢٣ - يکشنبه ١٠ آذر ١٣٩٨/ تعداد بازدید: 163
چاپ
ارسال به دوست
دانشکده پيراپزشكي, گروه خبری RSS
برگزیده شدن طرح دانشجوی دانشکده پیراپزشکی در نشست تاک در پنجمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات ایران
طرح دانشجوی دانشکده پیراپزشکی در نشست تاک در پنجمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات ایران برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، در نشست تاک (ایده‌ها و تجربه‌های کتابدارانه) در پنجمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات ایران که در محل کتابخانه ملی ایران 29 و 30 آبان 98 برگزار شد، فرزانه حبیبی دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی این دانشکده با طرح خود با عنوان نقش کتابدار بالینی در بهبود فرآیند تصمیم‌گیری‌های ویژه بیمارستان مرکز طبی کودکان در حیطه ارائه تجربه موفق به کسب رتبه دوم شد.
از بین حدود 60 ایده و تجربه ارسال‌شده به همایش 10 طرح به مرحله ارائه در سالن رسیده که مریان هر طرح به معرفی آن می‌پرداختند و با رأی‌گیری از سه داور استاد سید کاظم حافظیان استاد پیشکسوت کتابداری و اطلاع‌رسانی، دکتر امیررضا اصنافی مدیر گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی و دکتر مریم پاک‌دامن متخصص علوم اطلاعات و مدرس دانشگاه و همچنین حضار طرح برگزیده انتخاب می‌شد و طرح حبیبی رتبه دوم را کسب کرد.
اعضای تیم علمی طرح را فرزانه حبیبی، دکتر فاطمه شیخ شعاعی، دکتر سیدجواد قاضی میرسعید، مسعود محمدپور و پروانه مدیرامانی تشکیل می‌دهند.
توضیح اینکه طرح کتابدار بالینی در حال انجام و مرحله عقد قرارداد به‌عنوان پایان‌نامه محصول محور در مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده پیراپزشکی است.
خبر: الهام حق شناس
عکس: خبرگزاری لیزنا

انتهای پیام / *
کلید واژه ها
اخبار مرتبط
نظرات کاربران
کاربر مهمان
1398/09/11 12:0
0
0
خبر خوبي در حوزه كتابداري پزشكي بود. موفقيت هاي روزافزون براي اساتيد بزرگوار بهمراه همكاران كتابدارم در اين طرح رو آرزومندم. - محمدي
کاربر مهمان
1398/09/11 8:16
0
0
با تبریک به سرکار خانم حبیبی و سرکار خانم دکتر شیخ شعاعی، امیدوارم که کتابداران همیشه موفق باشند و در همه عرصه ها بدرخشند. احمدی زاده - کتابدار
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




سامانه نظرسنجی و افکار سنجی
اقدام روابط عمومی در انتشار تاریخ شفاهی دانشگاه در قالب مصاحبه های هفتگی با اساتید ، در سایت دانشگاه را چگونه ارزیابی می کنید؟

خیلی خوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد

#