کد خبر: ٩٢٢٢٨/ ٠٨:٤٤ - يکشنبه ٣١ شهريور ١٣٩٨/ تعداد بازدید: 279
چاپ
ارسال به دوست
مدیریت بازرسی ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات
برگزاری جلسه هماهنگی برای سامانه نوبت دهی پذیرش 24
جلسه هماهنگی بین مدیریت بازرسی و مدیریت فنآوری اطلاعات دانشگاه برای سامانه نوبت دهی پذیرش 24 در مدیریت بازرسی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی جلسه سامانه نوبت دهی پذیرش 24 ، شنبه 30 شهریور در مدیریت بازرسی با حضور دکتر محمد هادی موسوی، مدیربازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه، دکتر پیمانه گوران معاون بازرسی، مهندس محمدرضا طباطبایی نماینده شرکت سپهر سلامت و دکتر ژاله شوشتریان کارشناس مسئول واحد تحقیق وتوسعه، الهه صباغیان کارشناس IT برگزارشد.
در این جلسه پس از بحث وگفتگو درخصوص راه اندازی وحل مشکلات موجود در سامانه، دکترموسوی درمورد گلوگاه های خطایی که ممکن است رخ دهد و ایرادهای موجود توضیحاتی را ارائه کردو مقرر شد جلسه بعدی که درمدیریت IT برگزار می شود راهکارهای حل مشکلات بررسی شود.

خبرنگار: فاطمه علیزاده

 

انتهای پیام / *
کلید واژه ها
اخبار مرتبط
نظرات کاربران
برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




سامانه نظرسنجی و افکار سنجی
اقدام روابط عمومی در انتشار تاریخ شفاهی دانشگاه در قالب مصاحبه های هفتگی با اساتید ، در سایت دانشگاه را چگونه ارزیابی می کنید؟

خیلی خوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد

#