کد خبر: ٧٥٣٠٢/ ١٨:٤٧ - سه شنبه ٢٢ اسفند ١٣٩٦/ تعداد بازدید: 554
چاپ
ارسال به دوست
دانشکده توانبخشی, گروه خبری RSS
جلسه و بازدید مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه (EDC) از دانشکده توانبخشی
رییس دانشکده توان بخشی از دفتر توسعه آموزش این دانشکده درخواست کرد که در راستای ماموریتهای جدید سپرده شده به این دانشکده در رابطه ایجاد رشته های جدید مورد نیاز جامعه، ایجاد دوره های منجر به گواهی مورد نیاز دانشجویان بین الملل و نیز نحوه حضور مفید اعضای هیات علمی به صورت مقیم در بیمارستانها و درمانگاهها دانشگاه طرحهایی را با کمک گرفتن از گروه ها و معاونت ها تهیه نمایند.

گالری عکس

پيرو بازديدهاي انجام شده مركز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه از دفاتر توسعه آموزش دانشكده ها و در راستاي اجراي بند چهارم «برنامه جامع ارتقاي عملكرد دفاتر توسعه آموزش دانشكدهها و بيمارستان هاي آموزشي دانشگاه علوم پزشكي تهران»، دكتر جهانشير مدير مركز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه صبح روز  دوشنبه 21 اسفند ماه ضمن حضور در دانشكده توانبخشي از دفتر توسعه آموزش اين دانشكده بازديد کرد و از نزديك در جريان روند پيشرفت برنامه هاي اين دفتر و  چالش هاي موجود قرار گرفت.

در این بازدید که با حضور دکتر هادیان رئیس، دکتر علیایی معاون آموزشی و دکتر قطبی مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده توانبخشی برگزار شد؛ دکتر هادیان به ارائه توضیحات مبسوطی در خصوص برنامه های مرتبط با حوزه فعالیت های مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه در ماموریت ویژه 4سال آینده این دانشکده پرداخت.

 رییس دانشکده توان بخشی از دفتر توسعه آموزش  این دانشکده درخواست جدی کرد که در راستای ماموریتهای جدید سپرده شده به دانشکده در رابطه  ایجاد رشته های جدید مورد نیاز جامعه، ایجاد دوره های منجر به گواهی مورد  نیاز دانشجویان بین الملل و نیز نحوه حضور مفید اعضای هیات علمی به صورت مقیم در بیمارستانها و درمانگاهها دانشگاه طرحهایی را با کمک گرفتن  از گروه ها و معاونت ها تهیه نمایند. وی ضمن تقدیر از دکتر قطبی مدیر دفتر توسعه آموزش این دانشکده، وی را فردی دقیق و کوشا در انجام فعالیتهای این دفتر معرفی کرد.

دکتر علیایی معاون آموزشی دانشکده به حضور نمایندگانی از گروههای آموزشی دانشکده به عنوان اعضای همکار با دفتر توسعه آموزش به منظور تسهیل روند ارزشیابی اشاره کرد.

در ادامه این جلسه دکتر قطبی مدیردفتر توسعه آموزش دانشکده توانبخشی، گزارش مفصلی در خصوص برنامه های انجام شده این دفتر در سال 96 منطبق با محورهای هشت گانه شیوه نامه شرح وظایف دفاتر توسعه آموزش دانشگاه ارائه کرد.

روند پیشرفت اجرای ارزشیابی دوره و هیات علمی مطابق با شیوه نامه های مصوب دانشکده در سال 96 ؛ طراحی ، روایی و پایایی فرم های ارزشیابی تدریس اعضای هیات علمی  و فرم های ارزشیابی مرحله و دوره آموزشی ، چالش های ارزشیابی هیات علمی بر اساس سامانه ماد ، انجام نیازسنجی از اعضای هیات علمی به منظور تعیین اولویت های برگزاری کارگاه های توانمندسازی ، اقدام برای تکمیل بانک اطلاعاتی طرح دوره های دانشکده با همکاری گروه های آموزشی ، طراحی لاگ بوک برای مرحله بالینی مقطع کارشناسی فیزیوتراپی با همکاری گروه آموزشی فیزیوتراپی ، اجرای روش های نوین تدریس از جمله کلاس وارونه ، چاپ مقاله در مجله علمی پژوهشی مرتبط با آموزش پزشکی، پذیرش دو خلاصه مقاله به صورت سخنرانی و پوستر جهت ارائه در نوزدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی ، برگزاری کارگاه معرفی فعالیت های مرتبط با حوزه دفاتر توسعه آموزش دانشگاه و به روز بودن وب سایت دفتر توسعه آموزش دانشکده از جمله موضوعات مطرح شده در این گزارش بود.

دکتر جهانشیر مدير مركز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های انجام شده دفتر توسعه آموزش این دانشکده در هر دو حوزه اجرایی (ارزشیابی) و توسعه آموزشی ، مدیر این دفتر را جزو فعال ترین مدیران دفاتر توسعه آموزش دانشگاه برشمرد.در ادامه این دیدار که بیش از دو ساعت به طول انجامید، دکتر جهانشیر با بازدید و بررسی وضعيت فضاي فيزيكي، امكانات و تجهيزات و نيروي انساني دفتر توسعه آموزش دانشکده توانبخشی فضای فیزیکی دفتر را مناسب ارزیابی کرد و موارد داراي اولويت براي شكل‎گيري بسته حمايتي ويژه اين دفتر را عمدتا تجهیزاتی برشمرد.

عکس و خبر: لیلا روستا

انتهای پیام / *
اخبار مرتبط
نظرات کاربران
برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




سامانه نظرسنجی و افکار سنجی
اقدام روابط عمومی در انتشار تاریخ شفاهی دانشگاه در قالب مصاحبه های هفتگی با اساتید ، در سایت دانشگاه را چگونه ارزیابی می کنید؟

خیلی خوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد