دکتر دهقان منشادی: بیمارستان مهدی کلینیک از پروژه‌های ارزشمند و مدرنی است که در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) ضمن تبریک سال نو خدمت همه همکاران دانشگاهی و مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)؛ گفت: امیدوارم در سال جدید شاهد موفقیت‌های بزرگ باشند، دلشان شاد و تنشان سالم باشد و ان‌شاءالله روزهای بسیار خوب در انتظار همه عزیزان باشد. 
وی در ادامه با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های و برنامه‌های مجتمع در سال جدید، یادآور شد: بیمارستان مهدی کلینیک یکی از پروژه‌های بزرگی است که از چند سال پیش در مجتمع شروع شده و به مراحل انتهای بهره‌برداری آن نزدیک شده‌ایم که با حول و قوه الهی و تلاش مسئولان ستادی دانشگاه و بیمارستان امید داریم بتوانیم این پروژه را به اتمام و به بهره‌برداری برسانیم و مردم عزیزمان بتوانند از امکانات این مجموعه بسیار ارزشمند و مدرن که فراهم شده، استفاده کنند، همچنین پیشرفت پروژه 540 تختخوابی انستیتو کانسر نیز بسیار برای ما اهمیت دارد. 
دکتر دهقان تصریح کرد: زیرساخت‌های بیمارستان باتوجه‌به قدمت مجتمع نیاز به تعمیرات و تغییرات اساسی دارد که در اولویت قرار داده‌ایم، همچنین ارتقای برنامه‌های آموزشی، پژوهشی و فرایندهای درمانی از جمله اولویت‌های اصلی سال 1401 بیمارستان است که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم. 
رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) از مهم‌ترین اتفاق سال 1400 سخن گفت و افزود: تیم مدیریتی بسیار جوان و باتجربه‌ای را در فیلد و میدان کار آوردیم، تیم مدیریت و رهبری بیمارستان کاملاً انسجام مناسبی پیدا کرد که به نظرم اتفاق بسیار مهمی است بود که در سال 1400 رقم خورد. همچنین پروژه‌هایی که به نحوی در دوران ریاست قبلی نیمه‌تمام مانده بود را موفق شدیم به لطف خدا آن‌ها را تکمیل کنیم و به جرات می‌توانم مطرح کنم که هر هفته یک اقدام و فرایند جدید را در مجتمع شاهد باشیم. 
همچنین بحث بهسازی فضای مجتمع، احداث پارکینگ طبقاتی، راه‌اندازی فروشگاه زنجیره‌ای هفت، همکاری در پیشرفت پروژه مهدی کلینیک و انستیتو کانسر از جمله اقداماتی بود که در شش ماه اول سال 1400 به‌خوبی انجام گرفت و در کنار آن برنامه‌هایی که در حوزه آموزش، پژوهش و درمان داشتیم را هم ان‌شاءالله در سال جدید ادامه خواهیم داد.  
دکتر دهقان خاطرنشان کرد: آرزوی قلبی من این است که همواره دانشگاه علوم پزشکی تهران و کشور عزیزمان را در حال پیشرفت ببینم و مردم سرزمینم همه‌روزه شادتر از روز گذشته و موفق‌تر از قبل باشند. 
 ان‌شاءالله در سال جدید خدا کمک کند که بحران کووید 19 هم تمام شود چرا که دو سال است که دنیا را سخت تحت‌تأثیر خودش قرار داده است. واقعاً ازدست‌دادن عزیزان خانواده‌ها به نظر من بحران است هر عزیزی که از دست می‌رود مشکلاتی را برای خانواده به همراه دارد. امیدوارم که دیگر داغ نبودن یک عضو در خانواده را نبینیم.
اعتقاد دارم که با باور قلبی، تلاش گسترده، ایمان و اتکال به خداوند بزرگ روزهای بسیار خوبی را برای کشور عزیزمان ایران رقم خواهیم زد. 
 
کلمات کلیدی
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

فیلم بردار

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب