دکتر سعید رضا جمالی مقدم: ساخت و توسعه بیمارستان ضیائیان از مهم ترین برنامه های سال آتی است

دکتر جمالی مقدم گفت: در بیمارستان ضیائیان چالش هایی داریم که یکی از مهم ترین آنها تاسیس یک ساختمان جدید در کنار بیمارستان به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم است. راه اندازی MIR نیز از جمله مواردی است که باید در سال 1401 برای بیمارستان ضیائیان پیگیری شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، متن کامل مصاحبه به شرح زیر است:
دکتر سعید رضا جمالی مقدم، رئیس بیمارستان ضیائیان هستم. در بیمارستان ضیائیان چالش هایی داریم که یکی از مهم ترین آنها تاسیس یک ساختمان جدید در کنار بیمارستان به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم است. راه اندازی MIR نیز از جمله مواردی است که باید در سال 1401 برای بیمارستان ضیائیان پیگیری شود. خوشبختانه رئیس دانشگاه، مسئولان و معاونین به دلیل آنکه بیمارستان در منطقه ای محروم و شهید پرور واقع شده، همگی در ساخت و توسعه بیمارستان جدید همراه ما هستند و در این زمینه کمک می کنند.

مهم ترین اتفاقی که سال گذشته در بیمارستان ضیائیان رخ داد این بود که شرایط را برای دریافت مراقبت های غیر کرونایی نیز فراهم کردیم چرا که این مرکز سانتر بیماران کرونایی اعلام شده بود. همچنین توانستیم مرکز CT اسکن بیمارستان را بازسازی کنیم تا از مراجعه و اعزام بیماران به بیرون مرکز جلوگیری کنیم.

امیدوارم که در سال جدید هم بتوانیم خدمت رسانی را به نحو شایسته ای ادامه دهیم و اخبار خوشی در سال جدید برای مردم منطقه داشته باشیم.

ان شاءالله سال 1401 سالی باشد که امنیت در ایران و جهان حاکم باشد. منش عدالت محور و منش انسان دوستانه در تمام جهان حکم فرما باشد و در کشور ما نیز به لطف رهبری و امام زمان (عج) این منش حکم فرما باشد. از تحریم ها و محدودیت های ناشایستی که دیگران بر کشور تحمیل کرده اند؛ همچون سدهای دیگر (دفاع مقدس) و کرونا، بگذریم و شرایط مناسبی که حق ملت شریف و انقلابی ایران است دست پیدا کنیم.

از مسئولان هم می خواهم که قدری هوای بخش درمان را داشته باشند چرا که در این دوسال جانفشانانه و بدون چشم داشت تلاش کردند. پزشکانی که در بخش های درمانی، بیمار ویزیت می کنند، به واسطه مالیات های پلکانی تا حدی می توانند درآمد زایی داشته باشند و بیش از آن تعداد رایگان محسوب می شود و فی سبیل الله است. متاسفانه جهاد این پزشکان اطلاع رسانی نمی شود تا مردم، نمایندگان مجلس و مسئولان بدانند که چنین افراد شریفی نیز در سیستم درمان وجود دارند و می توانیم روی آنها اتکا داشته باشیم. هیچگاه نباید سیستم درمانی را از خود دور بدانیم. ما همگی در کشوری هستیم که در یک کشتی به سمت امام زمان پیش می رویم و باید این مسیر را با یکدیگر طی کنیم. اگر دست به دست هم دهیم، به فرایز و رهنمودهایی که رهبر نیز به صورت مکرر در سخنرانی ها تاکید می کنند، دست می یابیم.

نسیم  قرائیان
تهیه کننده:

نسیم قرائیان

فیلم بردار

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب