دکتر عزیزی: دکتر بهادری استادی نمونه با شخصیت معنوی ممتاز بود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر فریدون عزیزی، استاد دانشگاه شهید بهشتی و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی کشور گفت: هنگامی که در سال های 1340 تا 1344 در بیمارستان امام خمینی دانشجو بودم، در آن زمان استاد بهادری جز استادیاران جوان بخش پاتولوژی بودند و از همان ابتدا، علم، صداقت و ایمان ایشان مورد توجه همه دانشجویان بود.

وی با اشاره به همکاری نزدیک با دکتر بهادری در فرهنگستان علوم پزشکی، خاطر نشان کرد: هنگامی که در معاونت علمی فرهنگستان بودم به دلیل اینکه ایشان مسئول گروه علوم پایه بودند همکاری نزدیکی با ایشان داشتم و باید بگویم که استادی بسیار نمونه در کشور بودند و از لحاظ خصوصیات فردی نیز شخصیت ممتاز ایشان از لحاظ معنویت و صداقت، خلاقیت و پاکی زبانزد بود.

دکتر عزیزی افزود: ایشان در مقام مدیر گروه علوم پایه، خلاقیت های عجیبی داشتند که سبب تحرک جوانان به سمت علم و تولید علم می شد و ما واقعا چنین نمونه هایی را در کشور بسیار کم داریم. البته همه این عزیزان به عنوان اسوه های علوم پزشکی هستند و همین ها توانستند جوانانی را تربیت کنند که در مواقع بحرانی جنگ و کرونا، سلامت کشور را به خوبی حفظ کنند و در پیشگیری های مختلف موفق باشند.

وی با بیان اینکه "امیدوارم خداوند روح ایشان را با اعلاعلیین محشور کند" یادآور شد: امیدوارم همه فرزندان، پزشکان و دانشجویان، اسوه های حسنه ایشان را سرمشق زندگی خود قرار دهند.

نسیم  قرائیان
تهیه کننده:

نسیم قرائیان

فیلم بردار
تدوین گر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب