دکتر لباف: قدرت حافظه و توانایی تحلیل مسائل استاد بهادری حیرت‌آور بود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در حاشیه مراسم تشییع پیکر استاد مسلم بهادری که 3 اردیبهشت 1401 در مجتمع بیمارستانی امام خمینی برگزار شد، دکتر علی لباف معاون آموزشی تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی، بابیان اینکه در مورد استاد بهادری می‌توان بسیار سخن گفت، تصریح کرد: اگرچه من دانشجوی مستقیم ایشان نبودم؛ اما از محضرشان (تا همین هفته پیش)، در جلسات هیئت‌رئیسه دانشکده پزشکی که ایشان عضو افتخاری آن بودند استفاده می‌کردم.
وی در توصیف حافظه قوی و قدرت تحلیل مسائل استاد بهادری گفت: استاد بااینکه سن و سالی از ایشان گذشته بود؛ حافظه عجیبی داشتند که همیشه ما را متحیر می‌کرد و قدرت تحلیلشان نسبت به  مسائل، فوق‌العاده بود. خاطرم هست، چندماه پیش، دریکی از جلسات، یکی از مسائل آموزش تخصصی را به‌عنوان دستور جلسه مطرح کردم. چالشی بود که دنبال راهکار آن بودیم و من پیشنهادی را مطرح کردم. سپس استاد شروع کردند به صحبت و گفتند ما این چالش را حدود 47 سال پیش در دانشکده پزشکی داشتیم و از این روش استفاده کردیم و به نتیجه نرسیدم و پیشنهاد دیگری را مطرح کردند.
دکتر لباف در تکمیل این بخش از سخنان خود افزود: قدرت تحلیل استاد و نظرات ایشان، مصداق «تو مو می‌بینی و مجنون پیچش مو» بود.  از حضورشان بهره مند می‌شدیم و بسیار متأثرم که دیگر از چنین دریایی از دانش و تجربه محروم هستیم.
معاون آموزشی تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی، در توصیه به دانشجویان گفت: به دانشجویان توصیه می‌کنم کتاب ایشان را که حاوی نکات بسیار ارزشمند و توصیه‌های بسیار گران‌قدری است مطالعه کنند تا راهگشای آینده‌شان باشد.

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

فیلم بردار
تدوین گر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب