دکتر گودرزی پور: رشته رادیولوژی یکی از رشته‌هایی است که ارتباط تنگاتنگی با تکنولوژی و صنعت دارد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در حاشیه نشست رئیس دانشگاه با مدیران گروه‌های آموزشی که به‌منظور بررسی و تبادل‌نظر در زمینه مهم‌ترین برنامه‌های آموزشی 15 تیر 1401 در تالار دارالفنون برگزار شد، دکتر داریوش گودرزی پور مدیر گروه رادیولوژی دهان و فک و صورت دانشکده داندانپزشکی دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از حضور در این نشست؛ گفت: مطالب کاربردی و جامعی مطرح شد، به عنوان متولی گروه رادیولوژی و هماهنگ کننده بخش دهان و فک و صورت دانشگاه امیدوارم در سالهای آینده جایگاهی را که پیشکسوتان این رشته با زحمت و تلاش شبانه روزی کسب کردند ما هم در ادامه مسیر آن را حفظ کنیم و ارتقا ببخشیم.  
وی افزود: رشته رادیولوژی یکی از رشته‌هایی است که ارتباط تنگاتنگی با تکنولوژی و صنعت دارد ازآنجایی‌که تکنولوژی و آی‌تی دائماً در حال پیشرفت است رشته رادیولوژی به لحاظ وسایل مورداستفاده و همین‌طور ارزش تشخیصی آن در کنار رشته‌های بالینی نقش بسیار پررنگ و مهمی را ایفا می‌کند و تقریباً به‌صورت روزانه ما شاهد پیشرفت آن هستیم. 
دکتر گودرزی پور تصریح کرد: امیدوارم بخش و گروه ما سهم قابل‌توجهی را در ایجاد این پیشرفت به لحاظ علمی و همین‌طور استفاده از این پیشرفت را داشته باشد.  
به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان عزیزی که قصد دارند رشته رادیولوژی را به‌عنوان رشته تخصصی خودشان انتخاب کنند پیشنهاد می‌کنم در بدو امر مثل تمام رشته‌ها مدتی در مورد این رشته تحقیق کنند و ببینند انگیزه ورود به این رشته را دارند یا نه؟ مزایا و معایب آن را نسبت به سایر رشته‌ها ارزیابی کنند و از حیث علاقه‌مندی احساس کردند در این رشته می‌توانند جایگاهی داشته و موفق باشند این رشته را انتخاب کنند. 
امیدوارم رتبه‌های برتر را مثل سال‌های گذشته در دانشگاه علوم پزشکی تهران جذب کنیم و داشته باشیم.  
 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

فیلم بردار
تدوین گر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب