محمدرضا مهدوی: حضور ما در مسابقات جام جهانی یک وظیفه است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، چهارمین دوره مسابقات جام جهانی کوچک عصرگاه پنج‌شنبه 26 خرداد 1401، در مرکز طبی کودکان برگزار شد؛ در حاشیه این برنامه محمدرضا مهدوی پیشکسوت فوتبال گفت: با افتخار و کمال میل در همه‌ دوره‌های مسابقات جام جهانی کوچک شرکت کرده‌ام و امیدوارم خداوند متعال به این کودکان سلامتی عطا کند تا هر چه سریع‌تر زندگی خوبی را شروع کنند.
پیشکسوت فوتبال گفت: حضور ما در اینجا یک وظیفه است و کار خاصی انجام نمی‌دهیم و برگزاری این مراسم یک‌بار در سال خیلی کم است و باید هرچند ماه یک‌بار برگزار شود و این قول را می‌دهم سال آینده از ورزشکاران دیگر برای حضور در این برنامه بزرگ و زیبا دعوت بعمل آوریم تا همه برای اتفاقات بهتر دست در دست هم دهیم.
مهدوی افزود: حضور نزدیک پیشکسوتان و بازی کردن با کودکان می‌تواند باعث تسریع و بهبودی بیماری‌شان شود و پیشنهاد می‌کنم برنامه جام جهانی کودک فصلی شود تا بتوانیم با جمع شدن در کنار یکدیگر اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.
وی در پایان گفت: پیشکسوتان فوتبال موسسه فرهنگی، ورزشی، ملی پوشان 98 را تأسیس کرده‌اند و تمام بازیکنان ملی جام جهانی حضور دارند و هدف آن معرفی این‌گونه برنامه‌ها و مسئولیت اجتماعی هر ورزشکار است و به جوانان توصیه می‌کنم در این موسسه عضو و درراه خیر قدم بردارند.
 
نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

تدوین گر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب