محمد خواجه وندی: حضور هنرمندان و پیشکسوتان باعث افزایش روحیه و نشاط کودکان شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، چهارمین دوره مسابقات جام جهانی کوچک عصرگاه پنج‌شنبه 26 خرداد 1401، در مرکز طبی کودکان برگزار شد؛ در حاشیه این برنامه محمد خواجه وندی گزارشگر ورزشی صداوسیما ضمن ابراز خرسندی از حضور در این برنامه گفت: من در برنامه‌های مختلفی حضور داشتم ولی این‌چنین شورونشاطی را کمتر دیدم.
وی ادامه داد: حضور هنرمندان و پیشکسوتان باعث افزایش روحیه و انرژی بالای کودکان شد که این انرژی به ما هم منتقل می‌شود و ما هم بانشاط بیشتری در این برنامه ایفای نقش می‌کنیم.
خواجه وندی گفت: ما هم در زمان کودکی اگر اسطوره‌ای را می‌دیدیم بسیار خوشحال می‌شدیم و تا چند هفته از دیدن آنان خرسند بودیم و انرژی داشتیم، اکنون هم شاهد روحیه شاد و پرانرژی کودکان با دیدن هنرمندان و پیشکسوتان هستیم.
وی بابیان اینکه دیدار کودکان با هنرمندان و پیشکسوتان درروند درمانی‌شان تأثیرگذار است افزود: در دوره‌های قبل دیدیم و شنیدیم که چقدر حضور اسطوره‌ها و هنرمندان در بهبود بیماری کودکان مفید بوده است و این بار هم از این حضور خرسندیم و امیدواریم بتوانیم سهم کوچکی در شادی کودکان و بهبودی حالشان داشته باشیم.
 
نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

فیلم بردار
تدوین گر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب