مهدی پاشازاده: مسابقه با کودکان بیمار در مرکز طبی کودکان «کاری لذت‌بخش و یک روز فراموش‌نشدنی» است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در حاشیه چهارمین دوره مسابقات جام جهانی کوچک که عصرگاه پنج‌شنبه 26 خرداد 1401 در مرکز طبی کودکان با حضور تیم کودکان مرکز طبی کودکان، هیئت‌رئیسه دانشگاه، فوتبالیست‌های ملی‌پوش و هنرمندان در مرکز طبی کودکان برگزار شد، مهدی پاشازاده یکی از چهره‌های به یاد ماندنی فوتبال ایران با بیان اینکه خیلی خوشحال هستم که در این دوره مسابقات شرکت کرده‌ام؛ گفت: کاری لذت‌بخش و یک روز فراموش‌نشدنی برای من است. در این فرصت مغتنم از مدیریت بیمارستان تشکر می‌کنم چرا که از نزدیک شاهد زحماتی که در این دوره متقبل شده‌اند؛ بودم. 
وی ادامه داد: کار واقعاً خوبی است، امید دارم ادامه‌دار باشد و بچه‌ها خوشحال شوند و روحیه این عزیزان همیشه شاد باشد. 
 
این پیش‌کسوت فوتبال با اشاره به اینکه حضور ورزشکاران و هنرمندان در بالابردن روحیه بیماران اثرگذار است؛ تصریح کرد: وقتی که شما بیمار هستی و بیماری داری بهت توجه می‌شود مطمئناً روحیه شادی پیدا می‌کنی، کار خیلی قشنگی است. 
پاشازاده با بیان اینکه در راستای مسئولیت اجتماعی ورزشکاران یک زندگی خصوصی و یک زندگی اجتماعی دارند؛ خاطرنشان کرد: افرادی که معروف می‌شوند خواسته یا ناخواسته موردتوجه قرار می‌گیرند و مسئولیت دارند که نسبت به آن موقعیتشان در مسائل اجتماعی شرکت کنند. در دنیا همه افرادی که موفق بودند محبوب می‌شوند و معروفیت دارند در این کارها شرکت می‌کنند. کار ارزشمند و بزرگی است هرچند که در کشور ما به نظرم کم است، امید دارم باید بیشتر شاهد این اتفاقات باشیم. 
وی گفت: چند ماه پیش هم با بچه‌های سندرمی این کار را در استادیوم آزادی انجام و بازی کردیم، خودشان و خانواده‌های این عزیزان خیلی خوشحال بودند مطمئن هستم تأثیر مثبت می‌گذارد؛ هیچ دارویی تأثیرش از اینکه آدم شاد و امید داشته باشد، بهتر نیست.  
امیدوارم هیچ فردی مبتلا به بیماری نشود و روزی شاهد امکانات خوب برای بیماران باشیم، الهی هر کمکی از دست هر انسانی برمیاید دریغ نکند. 
 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

فیلم بردار
تدوین گر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب