نماینده شرکت لیموژن فارمد: هر چه‌قدر مخاطب بیشتری داشته باشیم فعالیت بهتری را رقم خواهیم زد

داج نماینده شرکت لیموژن فارمد با تاکید بر اینکه علاقه‌مند هستیم در زمینه رسانه‌ای شدن گام برداریم، گفت: از هر موضوعی که در این زمینه بتواند به ما کمک کند استقبال می‌کنیم.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست مشترک مدیر روابط‌عمومی با شرکت‌های مستقر و فعال در مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی تهران که 10 خرداد 1401 در آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه برگزار شد؛ در حاشیه این دیدار داج نماینده شرکت لیموژن فارمد با بیان اینکه این شرکت با مدیریت رامین فاضل در حیطه‌ی کنترل کیفی نمونه و فرآوری‌های بایوتک فعالیت می‌کند؛ گفت: لیوژن فارمد اولین و تنها شرکت دانش‌بنیان ایرانی است که با به‌کارگیری توان و دانش بومی توانسته بسیاری از خدمات کنترل کیفیت داروهای بیوتکنولوژی و دیگر خدمات پیشرفته آزمایشگاهی را بر اساس مجوز GLP به شرکت‌های دارویی و محققان حوزه زیست‌فناوری در ایران ارائه دهد.
وی تصریح کرد: این شرکت علاوه بر اینکه خدماتش را در حوزه صنعت و دارو ارائه می‌دهد در حوزه دانشجویان فارغ‌التحصیل رشته بایوتک هم واردشده و از طریق شتاب دهند بومیکس به آن‌ها آموزش می‌دهیم که چگونه با صنعت ارتباط بگیرند و در حیطه‌ی سرمایه‌گذار آموزش داده می‌شود.
وی افزود: زمانی که پروپوزال‌ها ارائه می‌شود، سرمایه‌گذارها در آنجا پروپوزال موردنظر خودشان را انتخاب و سرمایه‌گذاری می‌کنند. 
وی ادامه داد: در شرکت لیموژن فارمد اساتید و دانشجویان دانشکده‌ی فناوری نوین حضور فعال دارند و در حال حاضر هم دو نفر از همکاران از دانشکده فناوری‌های نوین در این شرکت هستند.
وی یادآور شد: سه سال است در زمینه رسانه‌ها فعالیت می‌کنیم و در جشنواره‌ها، کنگره‌ها شرکت کرده و مصاحبه‌هایی به نقل از دکتر فاضل در صداوسیما منتشر شده است. اگر بخواهم به موانع و چالش‌ها اشاره کنم به‌عنوان نمونه؛ راه‌اندازی تکنیک‌هایی که در ایران باید داخلی شود ولی برای این کار نیاز به یک سری مواد اولیه دارد، زمانی که بررسی می‌کنیم می‌بینیم در دانشکده بهداشت دانشگاه اساتید در اختیار دارند ولی این ارتباط گرفتن مقداری دشوار است.
 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

فیلم بردار
تدوین گر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب