اکبر علیزاده: خدمت به زائران آقا اباعبدالله الحسین (ع) کار بزرگ و مستحبی است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در حاشیه همایش ارائه خدمات سلامت در زیارت اربعین که به‌منظور «تقویت هماهنگی بین‌بخشی و انسجام و هم‌افزایی میان گروه‌های ارائه‌کننده خدمات سلامت و دستیابی به راهکارهای مواجهه با نقاط بحرانی حوزه سلامت» برگزار شد؛ اکبر علیزاده معاون قرآن و عترت فرماندهی بسیج نهاد ریاست‌جمهوری (موکب کثیر العبرات) گفت: یکی از کارهای بزرگ و خوبی که سال‌ها قبل در کشور عراق شروع و انجام می‌شد، برپایی موکب‌هایی برای ارائه خدمت به زائران امام حسین (ع) است.
وی با بیان اینکه تجربه موفقی که در عراق برای موکب‌ها بود الحمدلله در کشور ما نیز شکل گرفت؛ افزود: بسیج نهاد ریاست‌جمهوری در این راستا اقدام به تشکیل یک موکب در نهاد ریاست‌جمهوری با استفاده از همکارانی که تجربیاتی در برپایی هیئت داشتند، کرد. 
علیزاده تصریح کرد: چند سالی است که (موکب کثیر العبرات) در مرز مهران و قصرشیرین فعال است. در روز عید بزرگ غدیر خم امسال هم این موکب در تهران برپا و فعال بود و اقدامات خیلی خوبی برای ارادتمندان مولا امیرالمؤمنین علی (ع) انجام دادیم. 
وی یادآور شد: برای موکب امسال هم خدمات مختلفی را انجام می‌دهیم، ان‌شاءالله در مرز قصرشیرین (موکب کثیر العبرات) برپا خواهد شد. سعی داریم خدماتی که در موکب ارائه می‌دهیم حوزه بهداشت و درمان را هم پوشش دهد و در راستای پیشگیری و اصول بهداشتی بیماری کرونا توزیع ماسک هم داریم.  
خدمت به زائران آقا اباعبدالله الحسین (ع) کار بزرگ و مستحبی است که در این موکب انجام می‌شود. با برنامه‌ریزی دقیق این مرکب را برپا می‌کنیم تا در مناسبت‌های مختلف هم بتوانیم به محبان اهل‌بیت خدمت کنیم. 
 
کلمات کلیدی
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

فیلم بردار
تدوین گر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب