معرفی اساتید برگزیده آموزشی دانشکده ها در سطح دانشگاه سال ۱۴۰۱؛ دکتر منصوره عادل قهرمان استاد برگزیده آموزشی دانشکده ها

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز مطالعات و توسعه آموزش، به مناسبت هفته آموزش دانشگاه، اساتید برگزیده آموزشی دانشکده ها انتخاب و از ایشان تقدیر به عمل آمد. در قالب گفتگویی صمیمانه، به بررسی نظرات و دیدگاه های اساتید برگزیده در زمینه معلمی پرداخته شد.
در همین رابطه دکتر منصوره عادل قهرمان، دانشیار گروه شنوایی شناسی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، ضمن معرفی خود زمینه مورد علاقه خود را کتابخوانی، طبیعت گردی، فیلم و تئاتر و در زمینه کتاب، کتاب هایی با موضوع داستانی اجتماعی برشمرد.
وی شعار زندگی خود را اینگونه شرح داد که موفقیت همیشه دست یافتن به بالاترین جایگاه های جامعه نیست، موفقیت یعنی در شرایطی که روزگار قرارمان می دهد تلاش کنیم که بهترین خود باشیم.
دکتر عادل قهرمان درمورد ویژگی یک استاد برتر افزود: تدریس کردن را دوست داشته باشد و برای او معلمی جایگاه ویژه ای داشته باشد و با حفظ حریم استادی، رابطه دوستانه برقرار کند. دیگر اینکه از خودگذشتگی داشته باشد و از لحاظ علمی و از لحاظ فرهنگی به روز باشد و تعهد حرفه ای نیز از ویژگی مهم است و اینکه همکار خوبی در امور تیمی باشد.
فاطمه  قربی
تهیه کننده:

فاطمه قربی

تصاویر

دکتر منصوره عادل قهرمان

گالری فیلم مرتبط

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب