دکتر دهقان: مددکاران در تیم درمان نقش حیاتی و مهمی دارند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در حاشیه همایش قدردانی از مددکاران اجتماعی که به مناسبت روز مددکار 15 اسفند 1400در تالار ابن‌سینا برگزار شد، دکتر سیدعلی دهقان منشادی، سرپرست مجتمع بیمارستانی امام خمینی با تبریک روز مددکار به همکاران فعال این عرصه گفت: همکاران مددکار، در حوزه درمان نقش ویژه‌ای  برعهده دارند. اگرچه گاهی درصحنه درمان نیستند اما تلاش‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهند.
وی با اشاره به ابعاد مختلف کار مددکاران اجتماعی گفت: بسیاری از زوایایی که شاید موردتوجه پزشکان و دیگر اعضای کادر درمان نباشد موردتوجه همکاران مددکار است و این عزیزان کمک می‌کنند روند بهبود بیمار تسریع شود و به خانه بازگردد.
دکتر دهقان با تأکید براینکه مددکاران در تیم درمان نقش حیاتی و مهمی دارند که باید به آن توجه شود افزود: به‌منظور ارتقا سطح مددکاری در دانشگاه، باید اهمیت این حوزه را هرچه بیشتر نشان دهیم. همچنین اقدامات و جایگاه ویژه‌ این عزیزان در خدمت به بیماران  نیز  بیشتر معرفی شود و ازلحاظ ساختاری نیز با تشویق‌های مادی و معنوی رضایتمندی را در این عزیزان افزایش دهیم.
سرپرست مجتمع بیمارستانی امام خمینی در پایان سخنان خود، رسیدن به موفقیت را نیازمند کار تیمی دانست و گفت: اگر مددکار اجتماعی در کادر درمان نباشد، آن تیم موفق نمی‌شود. تشویق کار تیمی، برنامه‌ریزی برای حضور مددکاران در کنار تیم درمان و نزدیک کردن فاصله این عزیزان با بخش درمان، می‌تواند در ارتقا جایگاه مددکاری تأثیر بسزایی داشته باشد.

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

فیلم بردار
تدوین گر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب