آغاز طرح نظام جامع پایش و مراقبت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران

رئیس مرکز بهداشت و درمان معاونت دانشجویی فرهنگی از آغاز طرح نظام جامع پایش و مراقبت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در همه مقاطع و رشته های تحصیلی از هفته آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، دکتر فرهاد حبیبی رئیس مرکز بهداشت و درمان دانشجویان در خصوص نظام جامع پایش و مراقبت دانشجویان گفت: طرح نظام جامع پایش و مراقبت دانشجویان در هفته آینده آغاز خواهد شد که در این طرح سنجش سلامت دانشجویان از دو طریق خوداظهاری و انجام معاینات دوره ای صورت خواهد گرفت.
وی افزود: در این طرح ابعاد سلامت جسمی، روانی، ورزشی، فرهنگی و هنری دانشجویان از طریق چک لیست های در نظر گرفته شده مورد سنجش اولیه قرار خواهند گرفت که در بعد سلامت جسمی تلاش می شود تا اطلاعات جامع و دقیقی از وضعیت سلامت دهان و دندان دانشجویان، مراقبت بیماری های فردی و خانوادگی و پس از آن ارزیابی دقیق پزشکی و انجام آزمایش های مربوط به دست آید.
دکتر حبیبی ادامه داد: همچنین، در صورت نیاز به منظور مرتفع کردن مشکلات دانشجویان گام های عملی برداشته می شود.
وی در پایان تأکید کرد: درحال حاضر و در مرحله اول این طرح، تمامی دانشجویان ورودی 99 دانشگاه (همه دانشکده ها شامل پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و مامایی، داروسازی و ...) از تاریخ 18 خرداد 1400 تا 31 خردادماه، می بایست با مراجعه به سامانه سیپاد به نشانی اینجا، اطلاعات خود را تکمیل کنند.
توضیح اینکه، به منظور برقراری طرح نظام جامع پایش و مراقبت دانشجویان به صورت سراسری، همه دانشجویان حین انجام انتخاب واحد در ترم آینده، ملزم به تکمیل اطلاعات خود در سامانه سیپاد (امور دانشجویی فرهنگی، پرونده دانشجویی فرهنگی) هستند.
همچنین، درصورتی که دانشجویان در روند تکمیل اطلاعات دچار مشکل شدند، می توانند با شماره تلفن های 88974801 و 88984124 تماس بگیرند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب