آغاز پایش سلامت و ارزیابی دارودرمانی کارکنان داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران(13 آبان)

کلینیک مراقبت های دارو درمانی (فارماکوتراپی) 13 آبان، پایش سلامت کارکنان مجموعه داروخانه های دانشگاه را آغاز کرد.

پایش سلامت کارکنان مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران- 13آبان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجموعه داروخانه های 13 آبان، طرح پایش سلامت کارکنان، به عنوان بخشی از هرم تدوین شده سلامت مجموعه داروخانه ها در سال 99 و در کنار طرح هایی همچون واکسیناسیون آنفولانزا، طب کار، پیگیری فعال کارکنان مبتلا یا مشکوک به ابتلای کووید19 ، مشاوره های روانشناسی و ...، که با هدف ارجحیت اصل پیشگیری و تشخیص زودرس، بر درمان از چهارشنبه 12 خرداد آغاز شده با برگزاری  دومین جلسه در روز چهارشنبه  19 خرداد، ادامه پیدا کرد. 
هدف از اجرای این طرح، شناسایی مشکلات دارودرمانی، ارائه مداخلات درمانی مورد نیاز، پیشگیری از وقوع عوارض ناخواسته دارویی، تداخلات دارویی و دارودرمانی نامناسب، پیشگیری از وقوع پیامدهای ناشی از بیماری های مزمن، کاهش هزینه های درمانی و پیشگیری از هدر رفت نیروی انسانی و اقتصادی، است.
به طورقطع سلامت کارکنان به خصوص در برهه فعلی، یکی از مهمترین دغدغه های، تمامی سازمان ها از جمله سازمان های خدمت دهنده در حوزه سلامت و درمان خواهد بود.  
در پایش سلامت کارکنان، دکتر بیتا شهرامی، متخصص داروسازی بالینی و فلوشیپ مراقبت های ویژه، ویزیت کارکنان را انجام داده و افراد نیازمند ارزیابی و مداخلات تغذیه ای را به کارشناس بخش مشاوره تغذیه و رژیم درمانی کلینیک، ساره کارگر، ارجاع  می شوند.  
بر اساس توافقات به عمل آمده با مدیریت کلینیک ویژه و تخصصی استاد دکتر یلدا،  کارکنانی که نیازمند بررسی های بیشتر آزمایشگاهی و پزشکی هستند، به این کلینیک معرفی می شوند.
توضیح این که در دوجلسه آغازین، 12 نفر از کارکنان مجموعه، ویزیت شده و 3 نفر از آنها به مشاوره تغذیه و 4 نفر به کلینیک استاد یلدا ارجاع داده شدند.
کلینیک مراقبت های دارودرمانی واقع در داروخانه 13 آبان در روزهای غیر تعطیل، از ساعت 9 تا 17 به صورت حضوری پاسخگوی مراجعه کنندگان در خصوص سوالات داروئی است.
 

 

نسیبه  نصیرپور
تهیه کننده:

نسیبه نصیرپور

تصاویر

پایش سلامت کارکنان مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران- 13آبان پایش سلامت کارکنان مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران- 13آبان کلینیک فارماکوتراپی 13 آبان 
DrShahrami.Bita

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب