قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از خدمات ارزشمند دکتر علی تاجدار

انتصاب دکتر مصطفی امینی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری

دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در حکمی دکتر مصطفی امینی را به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری منصوب و ضمن پذیرش استعفای دکتر علی تاجدار در نامه ای از خدمات ارزشمند وی قدردانی کرد.

دکتر مصطفی امینی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مصطفی امینی
با سلام و احترام
با توجه به پیشنهاد معاون محترم بهداشت دانشگاه و نظر به حسن سوابق جنابعالی در حوزه بهداشت، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری منصوب می شوید.
پیشبرد امور شبکه علاوه بر تسلط بر امور فنی و تخصصی، نیازمند جلب مشارکت نیروهای صدیق بهداشتی درمانی، هماهنگی با مقامات و مسئولین شهرستان و همکاری نزدیک با مدیران و کارشناسان معاونت بهداشتی می باشد. انتظار می رود با پیگیری اقدامات قبلی و استفاده از ظرفیت های موجود، برابر مقررات و ضوابط شرعی و قانونی و در هماهنگی کامل با معاونت محترم بهداشت دانشگاه، در ارتقائ سطح سلامت منطقه تحت پوشش اقدام نمایید.
توفیق روز افزون جنابعالی در نیل به اهداف فوق و خدمت به مردم شریف و فداکار شهرستان ری را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
دکتر حسین قناعتی
رئیس دانشگاه

متن نامه قدردانی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علی تاجدار
با سلام و احترام
مسئولیت پذیری و همکاری کارکنان توانمند و پرتلاش در اداره امور اجرایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، یکی از مهمترین عوامل پیشرفت آن در دوره حیات پربرکت دانشگاه بوده است.
ضمن پذیرش استعفای جنابعالی، لازم می‌دانم از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند شما در زمان تصدی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، که نتایج پرباری در پی داشته است سپاسگزاری نمایم و برایتان از درگاه خداوند متعال سلامتی و سعادت روزافزون مسئلت کنم.
امیدوارم دانشگاه و نظام سلامت کشور همچنان بتواند از تجارب و توانمندی‌های ارزنده شما بهره‌مند گردد و در عرصه های جدید پیش رو و خدمت به نظام مقـدس جمهوری اسلامی ایران، همچون گذشته موفق، موید و پیروز باشید.
دکتر حسین قناعتی
رئیس دانشگاه

مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب