اهدای «نشان خدمت» حوزه سلامت شهری شهرداری تهران به مجتمع بیمارستانی امام خمینی

زینب نصری مدیر کل سلامت شهرداری تهران «نشان خدمت» در حوزه سلامت شهری را به دکتر صادق نیت رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، زینب نصری مدیر کل سلامت شهرداری تهران «نشان خدمت» شهرداری تهران را به دکتر خسرو صادق نیت رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) اهدا کرد.
مدیر کل سلامت شهرداری تهران به  همراه مهدی سبحانی معاون اجتماعی، دکتر اسماعیلی مدیر اداره سلامت و شیرزادیان شهردار ناحیه2 منطقه 6 شهرداری تهران سه شنبه 7 اردیبهشت ماه 1400 در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) حضور یافتند.
در این مراسم که به مناسبت هفته سلامت و در سالن شورای ریاست مجتمع برگزار شد؛ مدیر کل سلامت شهرداری تهران ضمن تبریک هفته سلامت و تشریح برنامه شهرداری در این هفته بیان کرد: امسال رویکرد شهرداری در هفته سلامت تقدیر از مراکز درمانی تاثیرگذار همچون مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) که طی 100 سال گذشته چه به لحاظ قدمت و چه به لحاظ خدمت رسانی به جسم، روح و روان جامعه جایگاه ویژه ای در بین مردم دارد و از نظر اجتماعی حق بسزایی در سلامت جامعه داشته است. لذا شهرداری تهران برخود واجب دانست از این همه خدمت رسانی تقدیر به عمل آورد و نشان خدمت خود را به پاس این همه خدمت رسانی به این مرکز تقدیم کند.
وی با بیان اینکه این مجتمع در درمان بیماران کرونایی نیز همچون سایر فعالیت های خود بسیار خوش درخشیده گفت: ما چون یک نهاد عمومی هستیم این نشان خدمت را از طرف مردم شهر تهران به بزرگان حوزه سلامت و کادر بهداشت و درمان مجتمع که طی یک قرن اخیر خوش درخشیده اند اهدا می کنیم.
در ادامه دکتر صادق نیت ضمن قدردانی از شهرداری تهران گفت: حضور دوستان ما در شهرداری و همراهی ارگانها و کمک و همدلی آحاد مردم همیشه ما را در مواقع سخت یارو یاور بوده است.
در ادامه رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گفت: این مجتمع به عنوان بزرگترین مرکز درمانی و آخرین پناهگاه بیماران از اقصی نقاط کشور و آخرین خط درمان بیماران است و درمان بیمارانی که در مراکز دیگر دچار مشکل شده اند غالبا به این مجتمع برای آخرین اقدامات درمانی ارجاع داده می شود و این افتخار ماست و ما خوشحالیم که به ضعیف ترین اقشار جامعه خدمت رسانی کنیم.
مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) مفتخر است که همه ساله هزاران متخصص و فارغ التحصیل را آموزش و پرورش دهد و مرجع آموزش نیز است.

دکتر صادق نیت با اشاره به مرجعیت گروه عفونی مجتمع در دوران شیوع کرونا گفت: گروه بیماریهای عفونی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) یکی از مهمترین گروه‌ها ی درمانی است که هم در سیاست‌گذاری برنامه‌ریزی و هم در آموزش و هدایت شیوه نامه های بهداشتی و درمانی مرجع مراکز دیگر بوده است.
وی افزود: این مجتمع تنها بیمارستانی است که عمل بیشتر ارگان‌های پیوندی در آن انجام می‌شود.
همچنین در حوزه آموزش با بیش از ۴۰۰ عضو هیئت علمی و ۴۲۰۰ دانشجو و ۲۲ مرکز تحقیقات این مرکز درمانی در زمره دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است.
در این مراسم از استاد پیشکسوت دکتر کریمی یزدی متخصص گوش و حلق وبینی مجتمع که در حوزه سلامت خوش درخشید، تقدیر شد و از طرف شهرداری تهران نشان خدمت را دریافت کرد.
توضیح اینکه در این مراسم دکتر علی دهقان، معاون درمان مجتمع، دکتر سید رضا رییس کرمی معاون امور دانشگاهی، دکتر علیرضا کاظمینی معاون پشتیبانی مجتمع، پرستو آریاملو مدیر پرستاری مجتمع و جمعی از مسولین حضور داشتند.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب