بازدید رئیس دفتر توسعه فناوری و سلامت وزارت بهداشت از نمایشگاه و نشست‌های تجاری اختصاصی مجازی معاونت درمان

دکتر منظم رئیس دفتر توسعه فناوری و سلامت وزارت بهداشت مسیر فعلی را رو به رشد و درست دانست.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، دکتر محمدرضا منظم رئیس دفتر توسعه فناوری و سلامت وزارت بهداشت از نمایشگاه و نشست‌ها تجاری اختصاصی مجازی که به همت این معاونت به مدت ۱۰ روز در حال برگزاری است، با همراهی دکتر علیرضا متولیان مدیرعامل شبکه اجتماعی tritapp یکشنبه 24 اسفند 99 بازدید کرد. در این بازدید مدیران و نمایندگان 6 شرکت به ارائه محصولات، چالش‌های پیش رو و انتظارات خود پرداختند.

دکتر متولیان در خصوص این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۲۱ شرکت حضورداشته و تاکنون 35 نشست تخصصی نماینده شرکت‌ها با مسئولان از واحدهای مختلف در دانشگاه علوم پزشکی تهران در حیطه‌های کنترل عفونت، تجهیزات پزشکی، تجهیزات مصرفی، دارو، آزمایشگاه و تغذیه صورت گرفته و شرکت‌ها محصولات خود را ارائه دادند. در انتهای هر نشست فرم‌هایی تکمیل‌شده که انشاء‌الله در سال آینده جلسات با حضور مسئولان پیگیری خواهد شد تا به عقد تفاهم‌نامه منجر شود.

وی افزود: در این نشست‌ها تجربه خوبی کسب شد، هرچند با موانع و چالش‌هایی مواجه بود. ما اما امیدواریم که بتوانیم از طریق ارتباط با فن بازار ملی سلامت هم‌افزایی و سینرژی ایجاد کرده و بهتر و مؤثرتر در این مسیر ادامه دهیم.

دکتر منظم نیز ضمن تشکر از زحمات همکاران این مسیر را رو به رشد و درست دانست و برای انجام همکاری‌های لازم اعلام آمادگی کرد.

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب