برگزاری اولین جلسه رابطین ترجمان دانش دانشگاه علوم پزشکی تهران

اولین جلسه هماهنگی با رابطین ترجمان دانش دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران سه شنبه 18 بهمن 1401 در سالن همایش طبقه 6 ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت تحقیقات و فناوری، این جلسه با حضور دکتر بهاره یزدی زاده، مدیر امور تحقیقات و فناوری دانشگاه، هانیه رستم آبادی و هاجر معمایی، کارشناسان ترجمان دانش معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، در سالن همایش طبقه 6 ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد. 
از آنجا که هدف نهایی پژوهش های سلامت بهبود وضعیت سلامت و رفاه جامعه است، معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه تصمیم گرفته تا مسیر پژوهش به سوی رسیدن به این مهم را تسهیل کند.

در راستای تحقق و اجرایی شدن این هدف، از دانشکده ها درخواست شد تا رابطین ترجمان دانش به این معاونت معرفی کنند، تا این افراد ضمن دریافت آموزش های لازم در خصوص اهمیت و روش های تقویت رویکرد ترجمان دانش، اقداماتی را در راستای ترویج آن در دانشکده خود انجام دهند. به عنوان اولین قدم از ایشان درخواست شد که پژوهش هایی را که برای اثرات فرا آکادمیک ارسال کرده اند ولی موفق به کسب امتیاز نشده را بررسی کرده و ضمن تعامل با مجریان علل آن را موشکافی کنند. 
توضیح اینکه در پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی، معاونان پژوهشی، رابط ترجمان دانش هستند و در اسفند ماه کلاس های آموزشی برای تمام رابطین پژوهشی برگزار خواهد شد. 

فاطمه تقی زاده
تهیه کننده:

فاطمه تقی زاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب