برگزاری دومین جلسه ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران

با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دومین جلسه از نشست های ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران با محوریت آموزش و توانمند سازی فعالان جهادی برگزار شد.

اردوی جهادی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، جلسه ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه 1 شهریور 1402 با حضور دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی و رئیس ستاد، دکتر زهرا حسینی تبار مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه و سایر اعضا از جمله فرشته امیدیان نماینده تام الاختیار معاونت درمان و علی یوسفی نژاد نماینده تام الاختیار معاونت توسعه برگزار شد.
در این نشست که نمایندگان گروه ­ها و کانون ­های جهادی دانشگاه نیز حضور داشتند ابتدا مصوبات جلسات قبلی مطرح و گزارشی از روند اجرایی شدن آنها ارائه شد.
در ادامه با توجه به پیشنهادات مطرح شده در خصوص آموزش و توانمند سازی فعالان جهادی دانشگاه، مدیریت سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه برای فعالین جهادی کارگاه «مدیریت سازمان های مردم نهاد» برگزار می کند و همچنین تجربیات جهادگران دانشگاه نیز جمع آوری می شود تا در مسیر ارائه خدمت بهتر جهادی مورد بهره برداری قرار گیرد.
از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه موضوع خدمت رسانی به زائرین اربعین حضرت اباعبدالحسین(ع) در داخل ایران و نیز کشور عراق بود که دکتر ابراهیمی با طرح موضوع مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه در این خصوص گفت افرادی که بصورت داوطلبانه خدمات جهادی ارائه می دهند می توانند این مدت را از ماموریت بدون حقوق و مزایا استفاده کنند.
نماینده معاونت درمان نیز در مورد نامه استانداری تهران در مورد چگونگی تعامل و همکاری سازمان های مردم نهاد و گروه های جهادی و خیریه در حوادث و بلایا توضیحاتی را ارائه داد و گروه ها و کانون های جهادی در قالب فرم مخصوصی می توانند امکانات خود را برای یاری رسانی به مردم در مواقع بحرانی اعلام کنند.
علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب