برگزاری کارگاه کمک های اولیه در آسیب های ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی ویژه کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی تهران، کارگاه کمک های اولیه در آسیب های ورزشی را مقارن با هفته تربیت بدنی ویژه کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این کارگاه به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی با هدف ترویج فرهنگ ورزش و ارتقا سطح علمی شرکت کنندگان، توسط دکتر فرزین حلب چی متخصص پزشکی ورزشی 29 مهرماه 1402 از ساعت 10 تا 12 با حضور پرشور بیش از 80 نفر از دانشجویان و کارکنان دانشگاه در سالن حکیم ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این کارگاه مطالبی با محوریت کمک های اولیه به هنگام وقوع آسیب در ورزش و مسابقات ورزشی ارائه شد و در انتها به سوالات حاضران درباره موضوعات مطرح شده پاسخ داده شد.
توضیح اینکه، این کارگاه با حضور امیر شایگان راد مدیر تربیت بدنی اجرا و ایشان ضمن تشکر و قدردانی از دکتر فرزین حلب چی و شرکت کنندگان در کارگاه، بر لزوم تداوم کارگاه های ورزشی برای ارتقای سطح علم ورزش در خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب