تجهیز بخش تصویربرداری بیمارستان شریعتی به دستگاه سونوگرافی پیشرفته

راه اندازی دستگاه سونوگرافی پیشرفته در بخش تصویربرداری بیمارستان شریعتی نیاز به اقدامات تهاجمی را کم می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، دستگاه سونوگرافی پیشرفته در مراسمی در بخش تصویربرداری بیمارستان شریعتی آغاز به کارکرد. به گفته دکتر امیررضا رادمرد رئیس بخش تصویربرداری بیمارستان شریعتی، دستگاه سونوگرافی سوپر سونیک مدل MACH 30 جزو آخرین نسل این دستگاه‌هاست که هزینه آن با کمک یکی از خیرین و شرکت تن‌آسا طب نوین و هماهنگی با هیئت‌امنای ارزی تهیه‌شده است.
رئیس بخش تصویربرداری بیمارستان شریعتی دقت بالا، غیرتهاجمی و بدون عارضه بودن را از مزیت‌های این دستگاه عنوان کرد و گفت: با کمک این دستگاه رادیولوژیست می‌تواند بدون نیاز به بیوبسی و بسیاری از اقدامات درمانی تهاجمی به تشخیص برسد. ازجمله در بیمارانی که نیاز به بیوپسی کبد دارند بدون انجام کار تهاجمی می‌توانیم الاستو گرافی انجام دهیم و ما را از ارجاع بیمار برای انجام فیبرو اسکن و اقدامات تهاجمی دیگر بی‌نیاز می‌کند. این دستگاه همچنین برای تشخیص دقیق‌تر مشکلات تیروئید و بیماری‌های پستان عالی است.
 در این جلسه دکتر سعید رضا مهر پور رئیس بیمارستان شریعتی با قدردانی از زحمات دکتر رادمرد، پیشرفت بخش رادیولوژی را کمک به پیشرفت بیمارستان دانست و گفت: خدمات بخش رادیولوژی تعطیل‌پذیر نیست چون به‌تمامی بخش‌ها خدمت می‌دهد و باید دیده ویژه‌ای به این بخش داشت. ما تمام تلاشمان این است که بیمارستان شریعتی در سطح بالا قرار بگیرید. چون شریعتی مال کسی نیست متعلق به مردم است و ما هم انتظار داریم شما سطح کاری خودتان را بالا ببرید. دکتر مهر پور ابرازامید واری کرد راه‌اندازی این دستگاه، هم به بیماران و هم به آموزش به همکاران دستیار برای ارائه خدمات بهتر کمک کند.
 
 
 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب