دومین نشست معاون آموزشی دانشگاه و اساتید منتخب آموزشی دانشکده ها

دومین نشست صمیمانه معاونت آموزشی دانشگاه و اساتید منتخب و شاخص آموزشی دانشگاه همزمان با برگزاری چهارمین روز از هفته آموزش دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت آموزشی، روز سه شنبه ۳ خردادماه همزمان با برگزاری چهارمین روز از هفته آموزش دانشگاه نشست صمیمانه معاون آموزشی دانشگاه و مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه با استادان شاخص دانشکده‌ها در حوزه آموزش ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۰۰ در سالن شورای معاونت برگزار شد‌.

انتخاب اساتید شاخص آموزشی بر اساس سرآمدی در کیفیت و کمیت آموزش
دکتر علامه ضمن تبریک هفته آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران از حضور اساتید در این نشست قدردانی کرد و در خصوص روند انتخاب اساتید شاخص آموزشی دانشگاه گفت: امسال برای اولین بار است که ایده نکوداشت مقام استاد به‌صورت انتخاب اساتید شاخص و برگزاری نشستی صمیمانه با ایشان مطرح و در هفته آموزش دانشگاه انجام شد.
وی افزود: در مرحله نخست از دانشکده خواسته شد تا حداکثر ۳ عضو هیئت‌علمی شاخص و به نام در حوزه آموزش در سطح دانشگاهی، ملی و بین‌المللی را به معاونت آموزشی دانشگاه معرفی کنند سپس کیفیت و کمیت آموزشی اساتید معرفی‌شده بر اساس نتایج ارزیابی منتج از سامانه شعاع و ارزیابی فراگیران در معاونت بررسی و درنهایت ۱۷ استاد معرفی‌شده از سوی دانشکده‌ها  به‌عنوان اساتید شاخص آموزشی انتخاب شدند.
معاون آموزشی دانشگاه گفت: در نشست اول از ۹ استاد دانشکده‌های دندانپزشکی، داروسازی، پیراپزشکی، فناوری‌های نوین پزشکی، توان‌بخشی، علوم تغذیه و رژیم‌شناسی و طب ایرانی تقدیر شد و در این نشست از 8  استاد دانشکده‌های بهداشت، پرستاری و مامایی، پزشکی و مجازی قدردانی خواهد شد.

تقویت جایگاه و روحیه معلمی در بین اعضای هیئت‌علمی 
در ادامه این نشست اساتید دانشگاه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در زمینه آموزش پرداختند. یکی از مسائل مهم مطرح‌شده از سوی اساتید به‌اتفاق تقویت جایگاه و روحیه معلمی در بین اعضای هیئت‌علمی بود و پیشنهاد شد تا از طریق برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی آموزشی که توسط مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه برگزار می‌شود این مهم در دانشگاه پیگیری شود.

درخشش دانشگاه علوم پزشکی تهران در جشنواره کشوری شهید مطهری
دکتر مافی نژاد، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه گفت: مایه مباهات و افتخار است که برای اولین بار دانشگاه علوم پزشکی تهران توانسته است در سه حیطه به جایگاه رتبه ۱ جشنواره در سه حیطه دست پیدا کند.
مدیر
مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه در پایان ضمن دعوت از اساتید برای شرکت در جشنواره شهید مطهری دانشگاه اعلام کرد: این جشنواره به‌عنوان اختتامیه کنگره هفته آموزش روز چهارشنبه ۴ خردادماه با حضور ریاست محترم دانشگاه به‌منظور معرفی و قدردانی از فرایندهای برتر آموزشی کشوری و دانشگاهی برگزار خواهد شد.
در پایان جلسه با اهدای لوح یادبودی از دکتر محمدرضا پورمند و دکتر امیرحسین تکیان از دانشکده بهداشت، دکتر مریم دامغانیان و دکتر جمال الدین بگجانی از دانشکده پرستاری و مامایی، دکتر پروین پاسالار و دکتر محمد جلیلی از دانشکده پزشکی و دکتر میترا ذوالفقاری از دانشکده مجازی قدردانی شد.
دکتر هادی احمدی آملی نیز از اساتید منتخب دانشکده پزشکی بودند که در جلسه حضور نداشتند.

 

فاطمه  قربی
تهیه کننده:

فاطمه قربی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب