ششمین سمینار و کارگاه آموزش عملی کاربرد سونوگرافی در درمان درد، بیهوشی ناحیه‌ای و عمومی در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)

به منظور توسعه مهارت‌های کاربرد سونوگرافی در انجام پروسیجرها، ششمین کارگاه تئوری و عملی ویژه اعضای هیئت علمی فلوشیپ درد، بیهوشی و مراقبت‌های ویژه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، پنجشنبه ۹ و جمعه ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۲ سمینار و کارگاه آموزش عملی کاربرد سونوگرافی در درمان درد در تالار شهید و اتاق عمل درد این مرکز برگزار شد.
این کارگاه دو روزه تئوری و عملی با همت و همکاری مرکز تحقیقات درد و پژوهشکده علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
جمعی از اعضای هیئت‌ علمی گروه‌های آموزشی فلوشیپ درد، بیهوشی و مراقبتهای ویژه از دانشگاههای علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران، اصفهان، شیراز، گیلان، قزوین، بیرجند، یزد، مازندران و دانشگاه علوم پزشکی ارتش با مشارکت فعال انجمن‌های آنستزیولوژی و مراقبتهای ویژه، انجمن بیهوشی موضعی و درد و انجمن مطالعه و بررسی درد ایران در این رویداد علمی-آموزشی شرکت داشتند.
آموزش‌های نظری و عملی ۲۶ پروسیجر متنوع روی بیمارنما و به شکل کارگاه Hands-on با همکاری ۳۳ استاد در طی این رویداد دو روزه ارائه شد.
توضیح اینکه دکتر حسین ماجدی دبیر علمی  این رویداد، مسئول برنامه فلوشیپ و رئیس مرکز تحقیقات درد اظهار داشت: با مساعدت گروه بیهوشی دانشگاه، معاونت امور دانشگاهی مجتمع و گروه بیهوشی مجتمع این برنامه مورد استقبال بی‌سابقه شرکت‌کنندگان قرار گرفت و با موفقیت به کار خود در این دوره پایان داد.

محمد مرزبان
تهیه کننده:

محمد مرزبان

تصاویر

تنظیمات قالب