فراخوان ثبت‌نام بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی

فراخوان ثبت‌نام بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی اعلام شد؛ متقاضیان می‌توانند از 6 شهریورماه تا 6 مهرماه نسبت به ارسال آثار و ثبت‌نام اقدام کنند.

بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی بهمن‌ماه 1402 در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار می‌شود و ثبت‌نام در این دوره از جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی از 6 شهریورماه آغاز می‌شود و تا 6 مهرماه ادامه دارد.
ثبت‌نام در دو بخش افراد حقیقی (پژوهشگران حوزه علوم پزشکی) و سازمان‌ها، مؤسسات و نهادهای حقوقی حوزه علوم پزشکی کشور انجام خواهد شد.
بخش سازمان‌ها، مؤسسات و نهادهای حقوقی شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی، مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی، کمیته‌های تحقیقات دانشجویی، مجلات علمی، پژوهشی مصوب علوم پزشکی، مراکز رشد فناوری سلامت، هسته‌های فناور، شرکت‌های دانش‌بنیان و حامیان تحقیقات و فناوری می‌شود.
افراد حقیقی شامل فناوران، مخترعان ایرانی، محققین ایرانی دارای حداقل Hindex بیست، محققین جوان، محققین دانشجو و صاحبان پژوهش برتر برگزار خواهد شد. هر داوطلب مجاز است تنها در یک گروه شرکت کند.
نظر به تأکید مقام معظم رهبری به مهار تورم و رشد تولید و اهمیت انجام پژوهش‌ها در راستای حل مسائل اساسی نظام سلامت کشور در این دوره، دبیرخانه جشنواره اقدام به تشویق و حمایت از مهم‌ترین طرح‌های موفق اثرگذار در رفع بحران‌ها و معضلات خاص اخیر نظام سلامت کشور اعم از مشکلاتی بهداشتی، درمان و آموزش کرده است و با این هدف کمیته تخصصی بهره‌وری و ارتقا سلامت تشکیل شده است.
ثبت‌نام و ارسال آثار در جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی به‌صورت آنلاین و از طریق سامانه جشنواره به نشانی دبیرخانه جشنواره تحقیقات و فناوری رازی(https://research.behdasht.gov.ir/razi1402)  امکان‌پذیر است.
بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی بهمن‌ماه سال جاری در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار خواهد شد.

 

نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب