فراخوان مدیریت تربیت بدنی از دانشجویان برای شرکت در تمرینات تیم های منتخب دانشگاه

مدیریت تربیت‌بدنی به منظور تکمیل تیم های منتخب ورزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و شرکت در مسابقات منطقه ای در رشته های قهرمانی و همگانی، از دانشجویان دختر و پسر علاقه مند دعوت به شرکت در تمرینات تیم ها کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، مدیریت تربیت بدنی دانشگاه باهدف ارتقا و کسب مهارت دانشجویان و شرکت در مسابقات دانشگاه های علوم پزشکی منطقه 10 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فراخوان جذب بازیکن برای تیم های ورزشی همگانی و قهرمانی را در 10 رشته ورزشی: تنیس روی میز، بدمینتون، تیراندازی، دارت و فریزبی که به صورت حضوری برگزار می شوند و رشته های: روپایی، هدف زنی والیبال، آمادگی جسمانی ترکیبی، شطرنج و ضربه پنالتی که به صورت مجازی برگزار می شوند را اعلام کرد.
دانشجویان ورزشکار و علاقه مند به شرکت در این تمرینات تا پایان آبان ماه 1400 مهلت دارند برای ثبت نام به نشانی اینجا مراجعه و با پر کردن فرم ثبت نام، رشته مورد نظر خود را در قسمت توضیحات وارد کنند.
همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های 88961004 و 88953872 داخلی 216 و 217 (دختران) و 224 (پسران) تماس گرفته و یا به کانال ورزش دانشگاه به نشانی tumssport@ مراجعه کنید.
برای دریافت پوستر فراخوان، اینجا کلیک کنید.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب