قدردانی از کارکنان ورزشکار حائز رتبه برتر بیمارستان شریعتی

رئیس و مدیر بیمارستان شریعتی در آستانه عید ولادت، از همکاران ورزشکار حائز رتبه برتر در مسابقات ورزشی دانشگاه قدردانی کردند.

قدردانی از همکاران ورزشکار حائز رتبه برتر بیمارستان شریعتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، در این مراسم که دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ برگزار شد بانوان ورزشکار حائز رتبه برتر در مسابقات ورزشی دانشگاه موردتقدیر قرار گرفتند.
در این مراسم دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی در آستانه سالروز ولادت حضرت علی (ع) ضمن تبریک عید، از همکاران ورزشکار قدر دانی کرد و گفت: این‌که در این شرایط، نشاط و سلامت خود را با ورزش حفظ می‌کنید، کار بسیاربارارزشی است و کسانی که آن‌قدر پیش بروند که کسب مقام کنند، ارزششان خیلی بالاتر است و باعث افتخار هست که در ایام سخت کرونا و درگیری‌هایی که داشتید، این‌طور موفق بودید.

رئیس بیمارستان شریعتی افزود: خوشحالم در چنین روزی که آستانه ولادت و شادی دل همه شیعیان هست به شما تبریک بگویم. قدردان زحمات شما هستیم چه در محیط کار و چه در ورزش و امیدواریم موفقیت‌های بیشتری در زندگی‌تان داشته باشید. برای شما همواره آرزوی سربلندی می‌کنم.

 دکتر حسن برکتی مدیر بیمارستان شریعتی نیز با قدردانی از همکاران گفت: افزایش نشاط و شادابی همکاران، ازجمله علایق من است و ورزش یکی از حوزه‌هایی است که می‌توانیم نشاط را ایجاد کنیم.

 دکتر برکتی همچنین ورزش را یکی از را ه های افزایش تاب‌آوری در شرایط بحران دانست و افزود: ما برای فراهم آوردن حداقل امکانات ورزشی برای پرسنل مشکلی نداریم و امیدواریم بتوانیم نشاط و سلامت همکاران را ارتقا دهیم. مدیر بیمارستان شریعتی افزود:  باعث افتخار هست که همکاران ما در دو حوزه مبارزه با کرونا و مراقبت از بیماران و هم در حوزه ورزشی ایستادگی کردند و خوشحالیم از این‌که درحالی‌که برخی افراد در این شرایط در بیمارستان‌ها حضور پیدا نمی‌کنند، شما به پشتیبانی می‌پردازید.

مهین سعید مدیر پرستاری بیمارستان شریعتی نیز در این جلسه گفت: مطمئناً فردی که برای سلامتی خودش وقت می‌گذار حتماً برای آموزش سلامت به بیمارانش هم وقت خواهد گذاشت. خوشحالم از این‌که همکاران پرستار ما در حوزه ورزشی مقام کسب کردند. نشاط و سرزندگی در پرستاری بسیار مهم است و در دوران کرونا ایستادگی و صلابت همکاران پرستاری ما بسیار اهمیت دارد.  هرچه همکاران ما سالم‌تر باشند کیفیت زندگی و همین‌طور کیفیت خدماتی که مردم ارائه می‌دهند بهتر خواهد بود.

در این جلسه همچنین دکتر داود نوروزی با قدردانی از بانوان ورزشکار گفت: با حمایت‌های ریاست و مدیریت بیمارستان، برنامه ریزی برای اجرای ورزش‌های همگانی در بیمارستان را انجام دادیم که با کاهش بیماری کرونا آن را اجرا خواهیم کرد.

اسامی همکاران بدین قرار است:

حمیرا سلگی مقام اول مسابقات شطرنج بانوان دانشگاه

شادی امیدیان نسب مقام دوم مسابقات شطرنج بانوان دانشگاه

سارا احمری مقام اول مسابقات آمادگی جسمانی بانوان دانشگاه

لیلا شریفی مقام اول مسابقات آمادگی جسمانی (اسکات)  بانوان دانشگاه 

 پیش‌تر نیز تیم فوتسال مردان بیمارستان شریعتی در مسابقات دانشگاه عنوان قهرمانی را کسب کردند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب