• تاریخ انتشار : 1398/11/28 - 09:04
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 303
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست تعالی چابک فرآیند در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)

نخستین روز از برنامه سه روزه نشست تعالی چابک فرآیند انتقال بیمار از اورژانس به بخش های درمانی در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) شنبه 26 بهمن 98 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، در ابتدای روزنخست دکتر صادق نیت رئیس مجتمع در سخنانی ضمن تاکید بر نقش محوری اورژانس در چرخه ارائه خدمت در بیمارستان، ضریب اشغال بالای بیمارستان را یکی از عوامل مهم تهدید در برنامه ریزی و مدیریت درمانی دانست و گفت: مطمئنا شرایطی که در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)  با آن مواجه هستیم، ظرفیت های بیشتری را برای پاسخگویی می طلبد و محدودیت های فضای فیزیکی، محدودیت های منابع انسانی و اعتبارات موانع مهمی برای تحقق اهداف و برنامه ها هستند.

وی با اشاره به درپیش بودن انتقال بخش اورژانس به ساختمان جدید افزود: این برهه زمانی مانده تا زمان انتقال فرصت مغتنمی برای بهبود فرآیندهای درمانی است و می تواند زمینه ساز تسهیل گردش کار در اورژانس جدید و نیل به جایگاه مطلوب اورژانس باشد.

در ادامه برنامه های روز اول نشست دکتر سید محسن رهنما فرد مدرس این کارگاه، ضمن معرفی و شناسایی اهداف نشست پرداخت و سپس با خوانش فرآیند موجود و فاز بندی آن، مرحله استخراج مشکلات موجود آغاز شد. کارگاه در نوبت عصر، با بررسی مشکلات و ریشه یابی آنها ادامه یافت و در پایان نیز با حضور جمعی از مدیران ارشد گزارشی از روز اول ارائه و نظرات جمع بندی شد.

دکترخسرو صادق نیت رئیس مجتمع، دکتر رضا رئیس کرمی معاون امور دانشگاهی، دکتر فرشاد علامه معاون درمان، محمود معصومی معاون پشتیبانی، دکترعلیرضا کاظمینی، دکتر حبیب اله محمودزاده و دکترعباس علی بخشی روسای بیمارستان های مجتمع، دکتر مجتبی عقیلی مدیر فناوری اطلاعات، دکترعلی  گنجعلی خان مدیر درمان وپرستو آریاملو مدیر پرستاری مجتمع از مدیران ارشد شرکت کننده در روز اول بودند. همچنین دکتر محمد افضلی مقدم رئیس بخش اورژانس مجتمع، و دکتر سید هادی میرفضایلیان از اعضای هیئت علمی طب اورژانس از مدعوین ویژه این برنامه در روز نخست آن بودند.

این کارگاه با هدف اصلاح یک فرآیند کلیدی در اورژانس مجتمع بر اساس روش RBEE با راهبری کارشناسانی از شرکت سرآمدی فناورانه ایلیاتوس تا دوشنبه 28 بهمن 98 ادامه خواهد یافت.

  • گروه خبری : مجتمع بیمارستانی امام خمینی
  • کد خبر : 150578
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب