• تاریخ انتشار : 1398/11/29 - 10:45
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 309
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست سه روزه تعالی چابک فرآیند مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) در ایستگاه آخربرگزار شد

نشست سه روزه تعالی چابک فرآیند انتقال بیمار ازاورژانس به بخش های درمانی در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، روز پایانی نشست سه روزه تعالی چابک فرآیند انتقال بیمار از اورژانس به بخش های درمانی، دوشنبه 28 بهمن 98 در تالار امام مجتمع  برگزار شد.
در نوبت صبح  روز پایانی این نشست ایده های ارائه شده توسط اعضا دسته بندی شد و در ادامه برنامه های عملیاتی اصلاح تدوین و برای هر اقدام زمان و مسئول پیگیری تعیین شد.
در نوبت عصر نیز با حضور رئیس و مدیران عالی رتبه مجتمع، ضمن ارائه گزارشی از روند سه روزه فعالیت کارگاه، برنامه های عملیاتی مرور و سپس مصوبات اجرایی به امضای مسئولان حاضر رسید.همچنین هر یک از مدیران ارشد به ارائه نظرات خود در زمینه کارگاه و راهکارهای مطرح شده پرداختند. دکتر خسرو صادق نیت رئیس مجتمع نیز با اهدای لوح تقدیر از اعضای ثابت تیم بهبود قدردانی کرد.
رئیس مجتمع در سخنانی روند کارگاه را مثبت ارزیابی کرد و ضمن تقدیر از برگزار کنندگان، رهنمودهایی برای پایش نتایج بهتر ارائه کرد و افزود: البته نفس برگزاری این نشست و تحلیل های ریشه ای انجام شده در طی این سه روز، اقدام موثری است که با دست یابی به نتایج تکمیل می شود.
توضیح این که، این کارگاه با هدف اصلاح یک فرآیند کلیدی در اورژانس مجتمع بر اساس روش RBEE با راهبری کارشناسانی از شرکت سرآمدی فناورانه ایلیاتوس برگزار شد. قرار است در جلسات پیگیری و در مدت دوماه کاری، اصلاح یک فرآیند کلیدی در اورژانس مجتمع را به نتیجه برساند.
دکتر رضا رئیس کرمی معاون امور دانشگاهی، دکتر فرشاد علامه معاون درمان، محمود معصومی معاون پشتیبانی، دکتر علی گنجعلی خان مدیر درمان، محمد رضا شهبازی مقدم مدیر خدمات پشتیبانی، مهندس علی سورکی مدیر ارزیابی و پایش منابع و پرستو آریاملو مدیر پرستاری مجتمع بهمراه دکترمحمد افضلی مقدم رئیس و دکترسید هادی میرفضایلیان از اعضای هیئت علمی بخش اورژانس از دیگر حاضران در برنامه اختتامیه این نشست سه روزه بودند.

  • گروه خبری : بیمارستان,مجتمع بیمارستانی امام خمینی
  • کد خبر : 150676
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب