هفتمین جلسه کارگروه ویژه برنامه های دانشجویان نو ورود دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

با حضور مهندس فرشاد میرزائی مدیر امور دانشجویی و حجت الاسلام و المسلمین غفاری معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران، جلسه کارگروه برنامه ریزی مراسم آغاز سال تحصیلی ویژه دانشجویان نو ورود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، چهارشنبه 5 مهرماه 1402 از ساعت 12:30 با حضور مسئولان کمیته ها و کارشناسان معاونت با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید جلسه در سالن شورا آغاز و مهندس فرشاد میرزائی ضمن خیرمقدم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در هفته دفاع مقدس، ایام هفته وحدت را به همکاران تبریک گفت.
حجت الاسلام و المسلمین غفاری ایام هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را پیشاپیش تبریک گفت و از همکاران برای حضور در جلسات و همفکری در برگزاری برنامه های تدارک دیده، تقدیر کرد.
در ادامه مسئولان کمیته های تولید محتوا، دانشجویی، سلامت، تربیت بدنی و اجرایی، پشتیبانی و روابط عمومی برنامه های اردوی فرهنگی دانشجویان نو ورود را شرح دادند و اعضای جلسه نظرات خود را بازگو کردند.
توضیح اینکه دانشجویان ورودی کنکور سراسری در مقاطع دکترای عمومی و کارشناسی پس از ثبت نام آموزشی می بایست به بخش ثبت نام اردوی دانشجویان نو ورود مراجعه و اقدام لازم را انجام دهند. اردوی دانشجویان نو ورود از 24 تا 28 مهرماه برگزار و هیئت رئیسه دانشگاه، دانشکده ها، معاونت فرهنگی و دانشجویی، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و تشکل های دانشجویی از نو ورودها با اجرای برنامه های متنوع میزبانی می کنند.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب