پنجمین برنامه از برنامه های کنگره هفته آموزش دانشگاه برگزار شد

مرکز مطالعات و توسعه آموزش پنجمین برنامه از برنامه های کنگره هفته آموزش دانشگاه با عنوان نشست دانشجویی هویت من: از ابتدا تا انتهای تحصیل در دانشگاه روز شنبه 31 اردیبهشت ماه سالجاری برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و توسعه آموزش، پنجمین برنامه از برنامه های کنگره هفته آموزش دانشگاه با عنوان نشست دانشجویی هویت من: از ابتدا تا انتهای تحصیل در دانشگاه در روز شنبه مورخ ۳۱ اردیهشت ماه سالجاری از ساعت 17:00 تا 18:00 به صورت هیبرید مجازی و حضوری (به صورت محدود) در سالن دارالفنون سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
این نشست با سخنرانی زهرا سادات طباطبایی و محمد رضا گنج دانش و با حضور کلیه دانشجویان رشته های مقاطع تحصیلی دانشجویان کمیته/کارگروه های توسعه آموزش دانشگاهها، دانشجویان علاقه مند به حوزه آموزش پزشکی و اساتید برگزار شد.
این نشست در خصوص نقش هویت من به عنوان دانشجو در طی دوران تحصیل در زمینه رشد و توسعه صلاحیت ها و شکل گیری هویت حرفه ای بحث و تحلیل شد.
لازم به توضیح است که برنامه های کنگره هفته آموزش در قالب برگزاری ۲۵ رویداد از ۳۱ اردیبهشت ماه الی ۴ خرداد ماه برگزار خواهد شد. برای دریافت برنامه کنگره هفته آموزش دانشگاه اینجا کلیک کنید.

 

 
فاطمه  قربی
تهیه کننده:

فاطمه قربی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب