گرامی داشت یاد و خاطره دو همکار پیشین مجموعه داروخانه های دانشگاه

در اولین پنج شنبه سال جدید، یاد می کنیم از حضور و خدمات دو همکاری که در سال 1400، مجموعه داروخانه های دانشگاه از دست داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، واحد روابط عمومی مجموعه داروخانه های دانشگاه (13آبان)، روز پنج شنبه 4 فروردین 1401، در پیامی یاد و خاطره دو همکار پیشین مجموعه را گرامی داشت. متن پیام به شرح زیر است.  
با درود و عرض ادب خدمت همکاران گرامی 
اولین پنج شنبه سال جدید است. در سال گذشته دو تن از عزیزان مجموعه را بر اثر بیماری کرونا از دست دادیم: 
1) دکتر فریدون سیامک نژاد  سرپرست مجموعه داروخانه ها  از سال 1370- 1361 
2) دکتر زهرا ء خدابنده لو  دارو ساز و مسئول فنی داروخانه انستیتو کانسر، مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)
دکتر سیامک نژاد  مدیری دلسوز، فعال و کارآمد بود که حتی پس از سال ها که ارتباط کاری مستقیم  با مجموعه نداشت، حتی در زمان  تصدی و مسئولیت در شرکت سهامی داروئی کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدیریت عاملی شرکت های توزیع پخش داروئی هجرت، پخش داروئی فردوس و ... تا پایان عمر همیشه تاکید می کردند که "من داروساز و کارمند داروخانه 13 آبان هستم".
خانم دکتر خدابنده لو، داروساز و مسئول فنی داروخانه انستیتو کانسر، در مدت خدمت چند ساله خویش در مجموعه داروخانه های بیمارستانی دانشگاه، همواره  به روی خوش، ادب، احترام  و رفتار نیک در میان همکاران و بیماران مراجعه کننده ، شهره بودند و درگذشت ایشان برای همکاران، بیماران انستیتو و مجموعه داروخانه ها بسیار سخت بود. 
یاد و خاطره هر دو بزرگوار گرامی و جاودان باد. 
- درصورت تمایل برای آشنایی بیشتر با فعالیت های مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز دارو پزشکی 13آبان، می توانید به اینجا مراجعه فرمایید.
 
 
نسیبه  نصیرپور
تهیه کننده:

نسیبه نصیرپور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب