ابوالفضل سیردانی کارمند معاونت غذا و دارو قهرمان ورزشی جهان شد

ابوالفضل سیردانی عضو تیم ملی پاورلیفتینگ در مسابقات پاور لیفتینگ قهرمانی جهان (WPC) که در کشور روسیه برگزار شد، 2 مدال طلا در بخش پرس سینه و دد لیفت کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، ابوالفضل سیردانی در وزن 67.5 کیلو گرم، در مسابقات جهانی پاور لیفتینگ در رشته پرس سینه، مدال طلا را از آن خود نمود. نمایندگان روسیه و مغولستان به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی در این دوره از مسابقات که با حضور 18 کشور صاحب نام برگزار شد؛ با شکست حریفان خود از کشورهای روسیه و اکراین، توانست مدال طلای رشته دد لیفت را نیز کسب کند. گفتنی است سیردانی سه دوره متوالی قهرمان کشتی نوجوانان آسیا و قهرمان کشتی دانشجویان جهان شده بود.
سیردانی در مصاحبه ای که با روابط عمومی معاونت غذا و دارو داشت موفقیت خود را مرهون تشویق و حمایت خانواده، دکتر امینی مدیر آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، همکارانش در بخش میکروب شناسی دانست و از حمایت های ویژه دکتر حاجی محمودی تشکر نمود.
وی هم چنین از زحمات نعمت جلالی مربی خود که جزو قویترین مردان ایران هستند نیز قدردانی کرد.
وی به دلیل مناسب نبودن شرایط جسمی و روحی ازشرکت در این مسابقات صرفنظر کرده بود که با حمایت ها و تشویق دکتر امینی حضور در این مسابقات را پذیرفت.
سیردانی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت فراهم شدن بستر مناسب آمادگی دارد تا کلیه تجربیات خود را در این زمینه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار دهد./ق

تهیه کننده:

تنظیمات قالب