ارائه خدمات تخصصی چشم پزشکی و اپتومتری توسط گروه اعزامی بیمارستان فارابی در شهر اهرم استان بوشهر

تیم تخصصی چشم پزشکی و اپتومتری بیمارستان فارابی پس از سه روز حضور در یکی از مناطق کم برخوردار بوشهر به کارخود پایان داد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، این برنامه در راستای سیاست های  قطب علمی چشم پزشکی فارابی درافزایش دسترسی به خدمات بینایی و ارائه خدمات تخصصی به مردم مناطق دور افتاده و کمتر برخوردارصورت گرفته و در طی آن یک گروه ده نفره از اعضای هیئت علمی، دستیاران و کارشناسان اپتومتری با حضور در شهر اهرم، از مناطق محروم شهرستان تنگستان استان بوشهر، به ارائه خدمات رایگان و کامل چشم پزشکی و بینائی سنجی پرداختند.
این برنامه با همکاری جامعه اپتومتری ایران و بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در روزهای ۱۳ الی ۱۵ آبان ماه به اجرا درآمد.
اعضای تیم تخصصی چشم پزشکی و اپتومتری بمارستان فارابی شامل دکترحامد قاسمی، فوق تخصص قرنیه و عضو هیئت علمی دانشگاه، دکترحسن خجسته جعفری، فوق تخصص رتین و عضو هیئت علمی دانشگاه، دکترحسن ملکی زاده و دکترعلیرضا قلی زاده دستیار چشم پزشکی، وریا مرادی، اپتومتریست بودند. خدیجه حبیبی، زهرا سرلک، مینا خستوان، سمیه حیدری و مهرآوران، از بانوان اپتومتریست بیمارستان فارابی بودند که در این تیم حضور داشتند. 
خبر: امیدوار
عکس: دکترحامدقاسمی

معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي

تنظیمات قالب