• تاریخ انتشار : 1401/12/24 - 12:36
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 194
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اردوی تهرانگردی باغ ایرانی برگزار شد

مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران، همزمان با نیمه شعبان اولین اردوی تهرانگردی را ویژه دانشجویان دختر دانشگاه برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم‌ پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، اولین اردوی تهرانگردی 17 اسفند 1401 به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج)، به مقصد باغ ایرانی (ده ونک) ویژه دانشجویان دختر دانشگاه برگزار شد.
از ویژه برنامه های برگزار شده در این اردو می توان به: والیبال با ملحفه، بسکتبال، بدمینتون و همچنین مولودی خوانی ویژه تولد امام زمان (عج) توسط محمود اشتیاقی اشاره کرد.
همچنین دو مسابقه چالشی با عنوان " ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده ..." و "پرورش گیاه" برای دانشجویان در نظر گرفته شد که نتایج این مسابقات در سال جدید و با اهدای جوایز نفیس اعلام خواهد شد.
مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی با توجه به استقبال بالای دانشجویان و درخواست های مکرر آن ها در نظر دارد در سال جدید اردوهای تهرانگردی را ویژه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه برگزار کند که زمان و نحوه ثبت نام اردوها از طریق سایت معاونت فرهنگی و دانشجویی و شبکه های اجتماعی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

  • گروه خبری : معاونت فرهنگی دانشجویی
  • کد خبر : 231808
کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب