به مناسبت روز مشاور و روانشناس

از روانشناسان و مشاوران اداره مشاوره و سلامت روان معاونت فرهنگی و دانشجویی تجلیل شد

به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت روز روانشناس و مشاور، مراسم گرامیداشت کارشناسان مرکز مشاوره و راهنمایی برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، در این نشست که مصادف با 9 اردیبهشت ماه، روز مشاور و روانشناس از ساعت 7 تا 9 در سالن شورا به منظور تکریم از روانشناسان و مشاوران مرکز مشاوره و سلامت روان دانشگاه برگزار شد، دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر علی اصغر اصغرنژاد رییس مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان و جمعی از کارشناسان حضور داشتند.  
در ابتدای این تجلیل، دکتر اصغرنژاد با قدردانی از روانشناسان و مشاوران مرکز مشاوره و تبریک روز روان شناس به آنان، مطالبی در مورد ویژگی های روانشناسان و اهمیت آنها در ارتقا سلامت روان دانشجویان بیان کرد.
وی همچنین در مورد اهمیت خودشناسی روانشناسان به عنوان مولفه مهم برای درگیر شدن مثبت مشکلات دانشجویان سخن گفت و روانشناسان را انسان هایی نامید که ارتباطی همدلانه، همراه با گوش دادن فعال را در مقابل دانشجویان دارند.
در ادامه مشاوران و روانشناسان مرکز نقطه نظرات، دیدگاه ها و دغدغه های خود را با معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه مطرح کردند.
در انتها دکتر ابراهیمی ضمن تبریک این روز به حاضران به سوالات و نظرات مطرح شده در جلسه پاسخ داد و از زحمات آنها تقدیر کرد.
در پایان این مراسم از روان شناسان و مشاوران با اهدا هدیه تقدیر شد.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

تنظیمات قالب