اخبار بازدیدها

بازدیدرئیس شورای عالی ارزشیابی آموزش عالی و تحقیقات فرانسه و رایزن علمی سفارت فرانسه در ایران از بیمارستان سینا

رئيس شوراي عالي ارزشيابي آموزش عالي و تحقيقات فرانسه و رايزن علمي سفارت فرانسه در ايران از بيمارستان سينا بازديد نمودند.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی بیمارستان سینا؛ رئیس شورای عالی ارزشیابی آموزش عالی و تحقیقات فرانسه و رایزن علمی سفارت فرانسه در ایران روز دوشنبه 11 آبان ماه 94 از مراکز تحقیقاتی ام اس و پیوند کلیه  بیمارستان سینا بازدید کردند.
بنابراین گزارش، رایزن علمی سفارت فرانسه در ایران و مدیر یکی از بیمارستان های فرانسه و هیئت همراه  با حضور در بیمارستان سینا و در کنار دکتر محمدعلی صحرائیان، قائم مقام بیمارستان سینا، مهندس هادی مخبر و دکتر محمدرضا خاجوی، مدیر و معاون آموزشی بیمارستان و دکتر ساناز احمدی، رابط بین المللی این مرکز از مرکز تحقیقاتی بیمارستان سینا بازدید نمودند.
این بازدید با تشکیل جلسه معارفه در سالن شورای ریاست بیمارستان آغاز گردید که در این جلسه دکتر احمدی رابط بین الملل بیمارستان به معرفی بیمارستان سینا و تبیین دستاوردها، امکانات و فعالیتهای بیمارستان در حوزه های آموزش، تحقیقات و موضوعات جانبی آن پرداخت.
همچنین در این نشست آموزش نیروی انسانی، تبادل برنامه های مدیریتی درمان و همکاری در زمینه طب اورژانس؛ طب سالمندی و بیماریهای نادر از موضوعات اصلی تبادل نظر شده و پر اهمیت بین هیئت بازدید کننده و مسئولین بیمارستان بودند.پس از این جلسه تیم بازدید کننده از مراکز تحقیقاتی  ام اس و پیوند کلیه بیمارستان هم دیدار داشتند. /ق

خبرنگار و تصویربردار: آسیابی

رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

تنظیمات قالب